nou dit weer!

• christine

Hoi,

Vandaag voor de zoveelste keer naar de fysio geweest, nog steeds revalideren na die schouderoperatie. Blijkt de boel teveel op slot te zitten, dus….eerder dan afgesproken is, naar de orthopeed. Moet waarschijnlijk onder narcose de “zaak”loslaten trekken.

Getver, wat een dillema, kan mijn schouder niet echt goed boven mijn hoofd krijgen maar ik red mij. Heb er echt geen zin in, zat er net over te denken weer te gaan werken, iets dan, krijg ik dit.

Kortom: ik baal!

Iemand ervaring met bovenstaande?

dag! en de groeten.

• Joke (moderator)

wil je even heel veel sterkte toe wensen

gr Joke (moderator)

• chantal

heb er geen ervaring mee

maar wil je even heel veel sterkte komen wensen.

groetjes chantal

• angelique1

ik ook geen ervaring ermee

veel sterkte wens ik je toe

gr angelique

• Jopie1982

Mmmmm klinkt niet echt lekker.

Lijkt wel een beetje het idee dat ze je schouder weer in de kop trekken zeg maar (alleen is

het bij jou wat anders dan).

Maar goed……liever onder verdoving dan dat ze het zo doen.

Wordt je altijd erg beroerd van de narcose?

Goed t blijft toch bagger dat dit moet gebeuren.

Onwijs veel sterkte.

• ikke26

Ik heb er ook geen ervaring mee, Maar wil je wel veel sterkte wensen!!!!

Liefs ikke

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ik heb mijn schouders regelmatig bijna vast tot vast.

Over het algemeen doen ze het pas onder narcose als hij helemaal vast zit. Als je hem dus nog iets kunt bewegen dan denk ik haast dat ze eerder prednison zullen geven (spuiten) en met de fysio blijven proberen.

Groetjes Marieke (beheerder)

• christine

Fijn jongens die reacties. Het is gewoon goed om te merken dat je je eitje even kwijt kan.

Scheelt gewoon echt!

Op internet lees je dat als je niks doet het ook over gaat/ beter word, alleen duurt het soms 2 jaar. Ook niet lekker.

Ga er maar eens erover nadenken, zie er gewoon tegen op en heb het gevoel dat ik weer opnieuw begin met herstellen.

Maar bedankt!

groeten.

• anniek

hoi christine,

echt balen zeg, dat het nog niet gaat

ik hoop dat het voor mij wat voorspoediger zal verlopen

heel veel sterkte gewenst in ieder geval!

en kop op meid!

leuk dat je af en toe wat via een pb laat horen

groet, anniek

• miranda1963

Bij mijn man is twee keer de schouder onder narcose doorbewogen. Na de eerste keer zat de boel met een paar weken helemaal vast. Een zogenaamde frozen shoulder! Hij mocht ook zijn arm zo'n 14 dagen niet gebruiken na de operatie, dus waarschijnlijk is dat de oorzaak geweest. Maar zo'n frozen shoulder komt vaker voor na zo'n ingreep.

Je schouder wordt alle kanten op bewogen en dit alles heel rustig en onder narcose om geen verklevingen of weefsel kapot te trekken, want dat risico heb je met doorbewegen.

Na veel fysio en een injectie in de schouder kwam hij geen steek verder. Toen is na 3 maanden besloten de schouder nogmaals door te bewegen en direkt daarna (na een paar dagen) te starten met de fysio. Dit heeft wel resultaat gehad, al moet je veel geduld hebben. Het duurt dus heel erg lang voordat je schouder weer goed functioneert. Je moet bijvoorbeeld thuis ook wel drie keer per dag zelf oefenen. Bij mijn man is het nooit 100% goed gekomen, maar hij kan zijn schouder wel redelijk goed bewegen en dus ook weer gewoon werken.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Veel succes!

Groetjes Mir@nd@