Hoi,
ook hier gaat het weer K%^&*, m'n knie gaat kapot en ik ben het weer HELEMAAL zat. Ik heb niet eens de energie om het te typen dus laat het hier bij. Gelukkig weten jullie wat het is en ben ik het zo weer ff kwijt!
Groetjes Marieke (beheerder)
Heeeej, wat super goed dat je het hier toch even neerzet, is gewoon goed voor je.
En ontzettend k*t dat het nu zo slecht gaat. Dat zijn echt moment dat je soms gewoon niet weet waar je het zoeken moet en ook niet weet hoe je verder moet, maar wel vol blijven houden hoor.
Ondanks deze bagger tijd.
T schijnt van het weekend mooi weer te worden en probeer daar een beetje aan te denken, wie weet geeft dat op de één of andere manier toch wat verplicht.
En laat het gewoon toe, ga met je gedachten naar de pijn toe (ja deuh…..dat voel je sowieso wel), maar probeer lief voor je lichaam te zijn, luister en naar en laat de pijn toe door je aandacht er helemaal op te vestigen.
En vooral…..nu even wat gas terug nemen.
Ennuh….blijven posten hier.
Hele dikke knuffel en wat digitale kracht toegewenst.
En dan typ je je berichtje en dan ben je het ineens kwijt…
Maar goed, vandaag naar reumatoloog geweest. Vitamine B12, C en A geprikt. Verwijzing naar neuroloog en naar allergoloog gekregen. Deze week werd er twee keer gevraagd of ik op MS ben getest aan me, toeval? Het onderzoek bij de neuroloog 27 sept. gaat een uur duren, geen idee wat ik kan verwachten. Heb nog geen afspraak bij de allergoloog, die bel ik morgen wel.
Gelukkig heeft de reumatoloog veel begrip voor mij met mijn lijf. Wordt er vaak zeker naar hem toe onzeker van want ik kan weinig laten zien maar heb wel de klachten. Bloed is altijd prima maar lijf niet. Nu waren mijn peesaanhechtingen in ieder geval ontstoken…
Ik tob nog ff door maar merk dat mijn geestelijke belasting steeds lager wordt als het over mijn lijf gaat.
Groetjes Marieke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?