Hoi
misschien vind jullie mij een zeur maar wil gewoon graag dat het beter met me gaat en jullie tips horen wat jullie doen als je in deze situatie zit.
Ik heb al een heel poos last van mijn gewrichten, spieren en pezen heb er medicijn voor gekregen maar die werkte niet. toen weer andere maar ook die werkte niet afdoende. nu ben ik vorige week naar het ziekenhuis geweest omdat ik nauwelijks meer iets kon doen van de pijn en ontstekingen. het blijkt dat ik de aanhechtingen van de spieren en de pezen en enkele gewrichten ontstoken heb. heb een prednison injectie gehad en tramadol gekregen om het onder controle te krijgen daarnaast slik ik arava en surgam. het is de bedoeling dat ik zo gauw ik toe stemming heb van mijn orthopeed over ga op humira maar daar gaat mijn vraag niet over was effe ter uitleg hoe de situatie nu is. ik kan momenteel nauwelijks iets als ik iets gedaan heb waarbij ik een stukje heb moeten lopen ben ik helemaal kapot. ik probeer al zo rustig mogelijk te doen zodat mijn lichaam een beetje kan herstellen. maar mijn lichaam blijft uitgeput. kan nauwelijks 5 minuten lopen dan moet ik al gaan zitten omdat ik helemaal op ben. als ik thuis ben doe ik erg weinig koken lukt bijna niet. als ik snachts uit bed meot kruip ik bijna over de grond omdat ik gewoon niet op mijn benen kan staan. ik slaap vrij goed snachts en ga op tijd naar bed en als het kan blijf ik soms wat langer liggen maar niet elke dag. nu is mijn vraag herkent iemand dit wat kan ik hier aan doen. want over 2 weken begint mijn nieuwe opleiding en wil dan graag opgeknapt zijn. en af en toe verlang ik momenteel naar een rolstoel is dat raar? wil gewooon dat mijn lichaam zich weer hersteld maar zou niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen heeft iemand tips voor mij?