Meeting - High Tea

• Marieke (Beheerder)

Hoi allemaal,

dit jaar hebben we nog geen meeting gehad omdat het niet meeviel iets te prikken.

Een actieve meeting zie ik op dit moment even niet zitten daarom leek het me leuk om een High Tea te organiseren.

Er mag over reuma gepraat worden maar het hoeft niet ;-)

Graag hoor ik of je dit een leuk idee vind en in welke regio je woont als je zin hebt om hieraan mee te doen.

Groetjes Marieke (Beheerder)

ps ik zat te denken aan een zondagmiddag in okt of nov

• aletta

ja LEUK!

Ik woon in Zeeland, erg ver weg van alles dus :) Ik kan best een stukje rijden en kan ook maximaal 4 mensen ophalen en meenemen als ze op de route wonen.

• christine

Hoi Marieke,

leuk plan, ik woon in overijssel en kan/ wil wel een stukje reizen hoor!

als ik kan kom ik graag.

groeten

christine

• LindaP

Lijkt me erg leuk!!

Ik woon in Noord Holland en kan (indien nodig) 3 mensen meenemen.

Groet,

Linda

• Joke (moderator)

High Tea ……..klinkt gezellig..!!!

Ennenhhhhhhhhh Linda ik zou het fijn vinden als ik

mee kan rijden woon ook in Noord-Holland.

Samen op weg is veel gezelliger dan alleen.

gr Joke (moderator)

• Sabine Le Blanc

Hoi

Ik zou het heel leuk vinden een meeting. Ik woon zelf in rotterdam maar ik ben ook heel vaak in friesland. Ik heb helaas geen auto.

Groetjes

Sabine

• Marieke (Beheerder)

He fijn allemaal positieve reacties… De meeste mensen kwamen eerder uit zuid NL, nu lijkt ZH populair…

Wat vinden jullie van west-brabant als optie? (Breda, Roosendaal, Bergen op Zoom)

Groetjes Marieke

• tecko

Lijkt me leuk. Woon in de Noordoost Polder, en heb zeker zin om mee te doen.

Groetjes Marja

• tecko

Heb een auto tot mijn beschikking maar om alleen naar brabant te reizen vergt ietsie pietsie teveel. Ben ietwat fobisch aan gelegd :-))))

Mocht het zijn dat ik iemand mee kan nemen die in mijn buurt woont word het al een heel ander verhaal.

groetjes Marja

• anniek

high tea had me ook leuk geleken maar brabant is me te ver op het moment.

hoop dat jullie een leuke meeting hebben