Hartelijk dank voor de reacties en adviezen! Ik ga alles even op een rijtje zetten!!!
Ingrid,
de tip van amandelolie is al gegeven, ik wil je nog even schrijven hoe ik het gebruik.
Een paar jaar geleden was er een olie op de markt en die moest je na het douchen op je nog natte huis smeren, dat beviel me prima, de olie zelf is al lang uit de handel genomen maar ik doe hetzelfde met de amandelolie.
Dus na het douchen lekker smeren met de olie. Afhankelijk van de tijd van de dag: 's-avonds droog ik alleen de huidplooien -anders gaat het bij mij snel smetten- en doe een oude badjas aan en droog zo op.
Als ik nog moet aankleden dep ik me beetje droog en loop wat rond tot het lekker in mijn huid zit, meestal 5-10 minuten.
Ik heb gebruik het in de avond ook op mijn gezicht.
Ik hoop dat je ook aan deze tip wat hebt.
Hallo allemaal,
Nogmaals bedankt voor de reacties. Ik heb om te beginnen beide Weleda cremes gekocht en de hydraterende creme gisteravond voor het naar bed gaan voor het eerst gebruikt. Wat een lekker spul is dat. Binnen een minuut was het al ingetrokken. Mijn huid had het dus schijnbaar hard nodig. Ik ga straks de W. gezichtscreme proberen. De olie heb ik nog niet gekocht, maar ik wil het eerst even aankijken met de cremes. Gr. Ingrid37
Hallo Ingrid,
Fijn dat je de hydraterende crème prettig vindt. Als deze crème zo snel intrekt, is dit alleen misschien wat aan de magere kant voor je en moet je er toch een klein beetje van de andere dagcrème overheen doen. Dan heb je een combinatie van hydraterend en vettend. Door experimenteren kom je daar vanzelf achter.
Als het op kunt brengen om ’s morgen en ’s avonds de reinigingsmelk te gebruiken, die ik eerder noemde, zal je huid je dankbaar zijn. Eigenlijk is reiniging van je huid nog belangrijker dan het gebruik van een verzorgende crème.
Succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?