Bericht verwijderd !!
Reclame is op dit prikbord niet toegestaan.
Dat is ook in de huisregels te lezen….
Paul (moderator)
Jack van Rosmalen Schreef:
——————————————————-
> Bericht verwijderd !!
> Reclame is op dit prikbord niet toegestaan.
> Dat is ook in de huisregels te lezen….
>
> Paul (moderator)
Hoi,
mijn bericht is verwijderd om dat het reclame of spam zou zijn.
Zeer triest, als je beseft dat ik alleen maar wil aangeven dat er een produkt op de markt is dat mensen daadwerkelijk kan helpen bij hun klacht waar ze allang mee worstelen en een alternatief zoeken. En ja, daar zal je een naam bij moeten noemen.
Edoch, ik dacht dat dit forum ook bedoeld was om mensen een weg te wijzen naar mogelijkheden die de medische wetenschap hen niet kan geven.
Ik had er vrede mee gehad en begrepen, als de betreffende linken waren verwijderd en het artikel heel was gelaten.
Nu ontneem je toch mensen een mogelijkheid om kennis te maken met een natuurproduct wat in Nederland en België hoog wordt aangeslagen.
Met groet, Jack van Rosmalen
Duidelijk dus een forum waar je elkaar op de hoogte houdt van elkaars, helaas soms heel vervelende, aandoeningen waarin ook gezegd wordt dat men op zoek is naar alternatieven middelen, ….. maar waar een ander niet mag aangeven of vertellen wat de ervaringen zijn met natuurproducten die hij of zij gebruikt voor zijn, soms heel vervelende, aandoeningen.
We zijn toch op de wereld om elkaar te helpen!
Fijn weekend,
Jack van Rosmalen
Beste allemaal,
dit prikbord is niet bedoeld voor Spam of reclameuitingen tenzij goedgekeurd door de beheerder. Dat betekent dat iedereen elkaar natuurlijk mag vertellen over producten die hij of zij gebruikt maar niet mag linken naar commerciële links. Je mag hier geen verkooppraatjes houden of een “gebruikerservaring” plaatsen als je zelf de verkoper bent van het betreffende product.
Ik sluit dit topic wat betekent dat elk volgend bericht verwijderd zal worden.
@Jack, als mensen interesse hebben in je product kunnen ze je benaderen via je email, voor niet commerciële uitingen ben je hier van harte welkom.
Groetjes Marieke (Beheerder)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?