pijn en onzettend koud

• Debby

Hoi Chantal,

Hoe gaat het nu na een nacht geslapen te hebben?

Het klinkt bijna als een griep met die koude rillingen, alleen je hebt

weken al last van gewrichten.

En een blaasontstekking hoef je zeker geen last te hebben van de

buik, meestal niet. Het is wel zo dat je vaker moet plassen en dat er

dan niet veel komt en dat kan op een gegeven moment pijn gaan doen

Sterkte!

Gr. Debby

• chantal

dank jullie wel voor de reacites

heb vanacht redelijk geslapen heb het nog steeds koud maar ben nu ook heel verkoude dus denk dat ik de griep heb ofzo mja dat zien we wel. de gwrichten doen nog steeds pijn maar wil het nog een paar dagen af kijken voor ik naar de dokter ga bellen alleen als het straks te erg word bel ik vanmiddag nog.

• Ingrid37

Laat ook even je bloeddruk nameten. Als je een te lage bloeddruk hebt kan je het ook heel koud hebben. Ik wens je heel veel sterkte!!

• Pepe

Als je verkouden bent doet alles dubbel zeer, dus als het beter gaat zal de pijn ook minder worden.

Op vakantie ging het redelijk, dan beweeg je meer, nu lig je in bed te rillen.

Doorbreek die vicieuze circel. Rust roest.

Begrijp me goed, als je ziek bent kun je ook niet veel, maar dan weet je waar het vandaan komt.

• chantal

ben niet heel erg verkouden alleen een loop neus dus neus verkoude maar dat heb ik vaker gaat ook weer vanzelf over.

heb net toch maar naar het ziekenhuis gebeld want voel me echt niet goed moet morgen om 11 uur bij de spoedpoli zijn wnat de arts wilde me zien want hij vertrouwd het niet. dus ben benieuwd.

• ikke26

Heel veel succes morgen Chantal!!

Groetjes ikke

• chantal

Hoi

Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest. het eerste wat ik te horen kreeg was er is niks aan de gewrichten te zien. Het blijkt nu dat mijn aanhechtingen en pezen allemaal ontstoken zijn. heb een prednison spuit gekregen om de pijn zo snel mogelijk onder controle te krijgen en heb zware pijnstillers gekregen. voor de rest het advies rustig aan doen en niet te veel belasten.

• Pepe

Nu weet je gelukkig al weer iets meer.

Waarschijnlijk komt die kou door de ontstekingen, het bloed gaat dan richting de ontstoken plaatsen en is dan minder in de huis aanwezig die daardoor kouder is. (lijkt mij…)

Sterkte…

• ikke26

Hoi Chantal,

Fijn dat je nu iets meer weet.

Ik hoop dat je snel baad hebt bij de prednison spuit, en dat ook de pijnstillers je verlichting geven.

Beterschap!

Liefs ikke

• angelique1

hoi chantal

ik herken dit das echt een vervelende pijn hopen dat de spuit wat gaat doen

verders rustig aan ff verantwoord bewegen zeg maar

gr angelique