Hallo allemaal,
Ik ben een jongedame van 26 ik ben al aan het tobben met me gezondheid vanaf mij 14e jaar, en nog steeds weet ik niet wat mijn precies mankeer.
Mijn klachten zijn:
- oogontstekingen (scleritis)
- huiduitslag (in gezicht op wangen en neus dit is gewoon rood. en over de rest van mijn lijf rode beetje verheven vlekjes en puntbloedinkjes en dit worden er steeds meer)
- zonneallergie
- regelmatig Verhoging/ lichte koorts
- warmte/zweetaanvallen.
-gewichtsverlies
-gewrichtsontstekingen
- beginnende artrose heupen
- scheenbeenklachten.
- vermoeidheid
-geheugenverlies
- haaruitval.
- darmklachten
Ik zal vast nog iets vergeten zijn te vermelden.
Al deze klachten komen en gaan steeds….. een tijd heb ik er last van en dan gaat het weer een tijdje goed.
Ik ben inmiddels bij reumatoloog geweest en heb bloed moeten laten prikken en urine inleveren en hart en longfoto's moeten laten maken en daar van krijg ik morgen de uitslag.
Ik vertel hier mijn verhaal, in de hoop dat misschien iemand mijn klachten herkent en misschien een idee zou kunnen hebben van wat er mis is (ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar ervaring doet ook een hoop )
En weet waar ik me mogelijk op voor moet gaan bereiden…
Of iemand die weet wat ik er aan kan doen om het toch allemaal een beetje dragelijk te maken of ermee om te leren gaan.
Heb dus sinds me 14e met tussen pozen steeds klachten, maar de klachten worden ook steeds erger en er komt steeds meer bij.
Bedankt voor het lezen!
Liefs ikke