stoppen medicatie

• ingrid

Hai,

Ondanks het gebruik van veel medicijnen (mtx, enbrel enz.) voel ik me waardeloos. Ik vraag me dan ook

regelmatig af waar ik ze eigenlijk voor slik/prik. Daarom wil ik een bepaalde periode stoppen met de medicijnen.

Heeft iemand daar ervaring mee of zijn er mensen die hier ook serieus of denken dan zou ik graag een

reactie willen.

• tecko

Lees mijn verhaal maar eens Ingrid. “Verstandig of…” en de reacties daar op.

groetjes Marja

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ik heb daar mijn reactie gepost maar ik ben nu een keer of 5 gestopt denk ik in de afgelopen jaar wat betekent dat ik ook altijd weer ben begonnen…. Nu ben ik ook even met alleen mtx de dag door aan het komen (en tramadol) en heb prednison gehad ter overbrugging. 1 september moet ik van de prednison af zijn en dan beginnen we maar weer opnieuw met ….iets?

Groetjes Marieke (Beheerder)

• ingrid

Hoi Marieke,

Bedankt voor je reactie. Wat vond je reumatoloog van je beslissing? En ben je steeds weer begonnen omdat het niet

ging (waarschijnlijk wel). Dan heb je dus wel een resultaat bij het een of ander of toch ook niet omdat je steeds weer

opnieuw wat moet proberen?

Wat een vragen he, alsof ik pas reuma heb ipv 15 jaar ofzo ;)

gr. Ingrid

• ingrid

Nog een keer Hoi Marieke,

Heb net je stukje gelezen bij Tecko. Dus mijn vorige vragen zijn overbodig.

Sorry.

gr. Ingrid