Hallo, wie heeft er ervaring met de nudrive? Ik heb de demofilmpjes gezien op youtube en het lijkt me wel wat. Ook ben ik benieuwd naar de prijzen?
Wie o wie weet er meer over te vertellen?
Hoi Natasja,
ik heb hem uitgeprobeerd op de supportbeurs en was er heel enthousiast over. Ik heb r een aangevraagd bij de gemeente. De gemeente kent het niet en is bekend met E-fix (elektrische ondersteuning met accu's).
In september mag ik naar de ergo van de gemeente die dan beide op kan vragen bij de leveranciers om te testen. Ik ben heel positief over de NuDrive omdat je er niet passief van wordt en de beweging echt heel veel minder kracht kost. Ik heb chronische schouderklachten (tgv reuma) en het ging me meteen heel goed af. Het is wel even wennen met stoepjes op, zeg maar kantelen op 2 wielen, ik lag meteen achterover toen ik het wat lomper deed en heb dus geen anti-tip wiel.
Ik ken wel iemand die E-fix heeft en er heel positief over is. Ik ben minder enthousiast omdat het heel zwaar is 26,9 kg waardoor ik mijn rolstoel waarschijnlijk niet meer zelf in en uit de auto krijg maar zeker weten doe ik het dus nog niet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?