Weet gewoon even niet waar ik moet beginnen. De snottebellen druppen m'n neus uit van het janken en dat schiet ook niet op merk ik.
Het probleem is dat ik zo vreselijk moe ben. Heb vanmorgen alleen even de votrage voor de ramen weg gehaald. 10 keer drie treetjes op en af en mijn benen voelen aan alsof ik drie keer de Alpe du Heze op ben geklommen. Armen idem dito. Omdat ik ook Chloortalidon gebruik voor de hoge bloeddruk had dat nog de oorzaak van de vermoeidheid kunnen zijn maar hoorde dus vanmorgen dat dat allemaal goed was. Direct maar de reumatoloog gebeld om een eerdere afspraak te maken. Ben het zo helemaal zat want het lijkt alsof mijn benen en sinds kort ook mijn armen constant aan het verzuren zijn. Ze worden dan zo gierend zwaar dat ik mijn knieen gewoon op slot moet zetten want anders knik ik er door heen.
Ben momenteel zover dat ik echt zit te denken om de MTX en de Humira aan de kant te gooien. Dan maar pijn want dit is niet vol te houden. Ik zou eigenlijk nog de ramen willen wassen maar dat kan ik echt wel vergeten.
Niet dat die ramen nou zo belangrijk zijn maar ik baal gewoon als een stekker. Dit duurt al een paar maanden en soms heb ik het gevoel dat er niet naar me geluisterd word als ik zeg dat ik zo moe ben. Moe is ook eigenlijk niet het goede woord je zou eigenlijk beter kunnen zeggen dat er twee blokken beton aan mijn benen en armen hangen en die sleep je constant met je mee.
Oke zeuren helpt ook niet en janken al helemaal niet maar kan er even niet mee ophouden.
Wat ik nog het allerergste vind is dat zelfs de humor nu even helemaal niet helpt. Normaal gesproken trekt dat me er vaak wel doorheen maar die is ver te zoeken.
Heb al op internet zitten zoeken wat nou de reden kan zijn maar zie door de bomen het bos niet meer.
De reumatoloog moet volgende week niet zeggen dat het tussen de oren zit want dan kan hij een optater verwachten. Zal hij ook wel niet doen maar ik heb gewoon zin om iemand een lel te verkopen. Weet dat dat ook niet helpt maar toch…..
gr. Marja