Hoi,
Vandaag heb ik een grote stap gezet, ik heb twee wandelstokken gekocht. Ik ga binnenkort met mijn vriend, zus en haar vriend naar frankrijk en ik zag er best wel tegen op, omdat het toch een wandel omgeving is en ik veel moeite heb met wandelen en stil staan. Ik liep al een tijd met het idee om een wandelstok te kopen maar ik vond me zelf er te jong voor (ik ben 29). maar vandaag waren wij bij de ANWB naar binnen een daar hingen ze naar me te lonken. Ik heb er toen, na toch toch wat twijfel een met een krukje gekocht voor als ik bijvoorbeeld naar de dierentuin ga of naar disneyland of andere plekken waar ik moeilijk kan gaan zitten. ( kan maar een minuut of 2 stil staan zonder pijn te krijgen) en toen heb ik gelijk de knoop door gehakt om een opvouwbare te kopen voor dagen dat het niet zo best gaat, bij beenhakker, zij hebben allerlei hulpmiddelen. En ik heb er al mee gelopen. Het was eng omdat jezelf extra op andere mensen gaat letten. Maar ik heb er geen spijt van!!!!
Ook de prijzen vielen mij echt heel erg mee!
Ik wilde dit heel graag met jullie delen omdat het soms echt wel eng is om een hulpmiddel aan te schaffen!
Groet
Sabine