weer thuis na operatie

• anniek

hallo allemaal,

Net als christine de schouderoperatie ook achter de rug.

Jammer genoeg was er wel schade aan het labrum, een soort kraakbeenrand in je schouder die de bovenarm op z'n plek houdt. Daarom zit m'n rechterschouder nu 4 weken in een immobilizer, helemaal vastgesnoerd om me heen, omdat ik m'n rechterkant absoluut niet bewegen mag. Er zijn ankers geplaatst zodat de boel weer vast kan groeien.

In het ziekenhuis ging het erg goed met de pijn omdat ik een pijnpomp gekregen had. Nu thuis valt het met de pijn wel tegen ondanks de extra pijnmedicatie.

typen met een hand is ook erg lastig, maar lukt met een beetje geduld.

hopen op resultaat…..

groet, anniek

• Gregory

Hoi Anniek,

Je hebt ondanks de pijn toch de moeite

genomen om je verhaal neer te typen, top.

Ik wens je heel veel sterkte met de pijn en

de bewegingsbeperkingen.

Gregory

• christinec

Hoi Anniek,

Balen dat het er slechter aan toe was dan ze eerst dachten. Probeer je echt eraan te houden die schouder niet te belasten hoor! het gaat vooral om de grote spier die ze opnieuw vastgemaakt hebben, dat die goed hecht.

Nu, bij mij gaat het soms wel en soms niet jofel, steeds nog veel pijn, pijnstillers helpen gewoon niet, maar op de dagen dat het wat beter gaat…..geniet ik ervan.

Tijd is je vriend! maar o wat is het soms moeilijk jezelf dat voor te houden.

Hebben ze jou ook verteld dat het wel 3 weken kan duren voordat je pijnvrij bent?

heel veel sterkte, misschien kunnen ze van ons twee “halve” 1 “hele” maken?

groeten

• chantal

Hey Anniek

Balen zeg dat je er slechter aan toe was dan men in eersten instantie dacht. Wel knap van je dat je ondanks de pijn hier effe je verhaal komt neer zetten. Wil je heel veel beterschap wensen en dat je snel op mag knappen.

groetjes chantal