Moderator

• Marieke (Beheerder)

Beste Allemaal,

zoals eerder is aangekondigd door Paul, gaat hij definitief stoppen met deze pagina. Dat betekent dat we een nieuwe moderator kunnen gebruiken. Heeft er iemand zin om dit te doen of vragen hierover dan hoop ik een mailtje te krijgen…

Een moderator is iemand die meedenkt over (nieuws)berichten die op het prikbord worden geplaatst en die zorgt dat er geen spam op het prikbord wordt gezet. Verder zorgt de moderator ervoor dat iedereen met respect voor elkaar prikt en dat de discussies goed lopen. Een moderator helpt bij het algemeen onderhoud, zoals het zoeken naar relevante nieuwsbronnen en informatie, het bestrijden van spam, en eventueel het blokkeren van ongewenste gasten.

Een moderator houdt contact met de overige moderators en mag invloed uitoefenen op de meeting. Een moderator toont inzet voor het algemene nut van reuma.startpagina.nl

Groetjes Marieke Beheerder

• Jopie1982

Hoi Marieke,

Ik was benieuwd of je nog iemand gevonden/gemeld had die bereid is jullie

te ondersteunen?

• Marieke (Beheerder)

Hoi

nog niet…. dus als nog iemand zin heeft… jij?

GRAAG

• Paul (moderator)

Ja Jopie, waarom jij niet? Je bent hier toch elke dag. ;)

Paul (moderator)

• Jopie1982

Hihi, ja klopt ik ben zelfs meerdere keren per dag op deze site.

Ten eerste omdat ik hem heel erg nuttig vind en er ook heel veel zelf aan heb gehad.

Het is gewoon heel goed dat mensen die hetzelfde meemaken steun bij elkaar kunnen krijgen en

hun verhaal kwijt kunnen. Ik ben dus absoluut groot voorstander en fan van dit forum.

Verder zou ik op de één of andere manier best dit forum willen versterken en hulp willen bieden waar ik kan.

Maar ik vind dat je als moderator ook actief moet kunnen zijn met het opsporen van nieuwsberichten en ontwikkelingen enz. en ik ben helaas bang dat ik daar niet zo goed in ben.

En dan zou ik hoop geven heel actief te kunnen zijn wat ik dan niet kan zijn. En dat vind ik niet eerlijk tegenover jullie.

Wel hoop ik serieus dat er iemand is die jullie team kan komen versterken.

• Sabine Le Blanc

Hoi Marieke,

Ik zou het heel fijn en leuk vinden om jullie team te versterken.

Wat is de procedure om in aanmerking te komen voor het worden van een teamlid?

Groetjes

Sabine Le Blanc

• Joke (moderator)

Hey Sabine,

Wat superrrrrrrrr dat je het leuk vind om ons te komen helpen.

Je gaat zeker van ons horen.

Tenminste ik weet natuurlijk niet hoe Marieke erover denkt.maar

verw8 geen probleem

gr Joke (moderator)

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ik heb inmiddels met verschillende mensen een afspraak voor koffie/thee gepland om uitleg te geven over het moderatorschap en om te laten zien wie er achter deze pagina zit :-)

Ik ben blij dat er zich al een paar mensen gemeld hebben maar iedereen is nog welkom…

Groetjes Marieke (Beheerder)