Arcoxia

• Mai

hoi!

Heb van de week van de reumatoloog bij de MTX Arcoxia gekregen. Iemand ervaring? Vrij heftige bijsluiter…

Ik hoor graag!

xMai

• Jopie1982

Hoi Mai,

Ik heb zeker ervaring met Arcoxia. Verder moet je niet te vaak de bijsluiters lezen. Van een paracetamol is het al een heftige bijsluiter bijwijze van spreken. Natuurlijk is het goed om het één en ander te weten maar verder niet te veel je aandacht er op te richting.

Helaas had ik behoorlijk last van mijn maag en darmen van dit medicijn.Ik had de 120 mg maar je hebt ook nog 90 en 60. Bij mij werkte het helaas niet en gingen de ontstekingen door.

Succes ermee.

• aletta

ervaring mee ja.

Het is een nog niet zo heel heftig medicijn hoor, vergeleken bij andere. Werkte bij mij jarenlang best goed, maar let op maagproblemen (dus maagbeschermer erbij is geen luxe en alcohol is niet zo slim)

• Mai

Hoi!

Bijsluiter lees ik eigenlijk altijd wel. Ben behalve met AP ook gezegend met een hartprobleem en heel veel reuma-medicijnen mag je niet nemen in combi met veel hartmedicijnen, vandaar…

Maag maak ik me geen zorgen om, jarenlang dagelijks een cmobi van paracetamol & ibruprofen geslikt zonder problemen…

Hoop dat het gaat werken!

Mai