goed en informatief forum voor reumapatienten?

• merel40

hallo

waar vind ik op internet een goed en informatief forum voor reumapatienten?

dus geen babbelsite, maar waar je met medelotgenoten inhoudelijk kunt praten over bijv. behandelmethodes etc.

een beetje een volwassen site zonder spelletjes en plaatjes :S( met alle respect, maar ik ben daar niet naar op zoek)

bedankt alvast.

• Pepe

Volgens mij heb je die net gevonden…. ;)

• Geert

Hoi,

Ik lees vooral dit forum, mijn vrouw heeft reuma en schrijft actief, en ik kan je zeggen: Je bent hier aan het goede adres.

Ik ben hier heel veel te weten gekomen over reuma (in de breedste zin), medicatie, bijwerking en leven met reuma! (tu)

• anniek

hallo merel,

omdat je in ieder geval al een aantal maanden post op dit forum ga ik er vanuit dat je dit forum kent en dat je dus op zoek bent naar een ander forum omdat dit forum niet aan de genoemde wensen voldoet?

of begrijp ik je vraag verkeerd?

• merel40

bedankt voor de reacties t.n.t.

ik ben hier (nog) niet zo actief geweest hoor anniek

ik geloof dat ik in totaal op dit prikbord 3 berichtjes ofzo heb geplaatst en een paar x een reactie heb gegeven op andere berichtjes.

ik had er eigenlijk helemaal niet bij nagedacht dat dit prikbord ook als een forum wordt gezien.

ik dacht namelijk meer aan een internetsite van/voor lotgenoten.

ik zal het hier dan ook eens meer gaan volgen.

tips over leuke internetsites blijven natuurlijk welkom.

• Pepe

Ik wil niet lullig doen, maar dit ís een Internetsite.

Oké, een andere tip:

http://www.gezondheidsnet.nl/medisch/videos/227/chronisch-reuma-van-de-hand

Hier wordt ook min of meer gediscussieerd en vragen gesteld/ beantwoord, maar is een stuk zakelijker.

Hiet staat wel veel informatie op en kun je ook doorzoeken, andere links staan al vermeld bij het onderwerp.

Bedoel je dit…?

• Marieke (Beheerder)

Hallo Merel,

op onze Dochterpagina (zie het blokje rechts bovenin) vind je in algemene zin heel veel info over reuma.

Misschien vind je daartussen wat je zoekt.

Groetjes Marieke (beheerder)

• anniek

hoi merel,

weet niet of je op hyves actief bent, ook daar is een reumasite http://reumalijn.hyves.nl

heb me wel aangemeld bij de reumahyves maar doe er eigenlijk niets mee, want ik vind dit prikbord gewoon erg goed. en dat had ik helemaal niet van mezelf verwacht want ben verder helemaal geen forummens. maar heb gewoon veel aan de ervaringen van de medeprikkers. je merkt zo dat je niet de enige bent in dezelfde situatie.

• Andie

Ik post zelf wel eens op www.reumaforum.nl misschien is dat iets voor je, eventueel kun je hier ook chatten.