r.a

• angelique

hoihoi allemaal ik zal me eigen even voorstellen

ik bekijk dit prikbord al jaren en nu einelijk na 5 jaar verschillende reumatologen is bij mij r.a vastgesteld eindelijk wat een opluchting ik ben nie gek en zeker ook niet eigewijs wat een van de artsen wel is heeft gezegt int beging ach je mankeert niks gaat lekker sporten hahahah ik kon me eigen nie eens zelf aankleden toen dus de sportschool nou nee lol

ergens ben ik heel opgelucht over een paar dingen maak ik me zorgen ik heb alle biologicals gehad maar was daar zo ziek van dat ik die niet meer mag ik moet ook even vermelden dat ik al 18 jaar de ziekte van crohn heb misschien daarom ik weet het niet maargoed

ik kreeg plaquenil en een cortisone spuit omdat ik echt over mijn hele lijf ontstekingen heb de reumatoloog zag ook dat er een teen was aangetast in mijn voet en ik merk nu en dat gaat vrij snel dat mijn tenen wat krom gaan staan over 3 maanden moet ik weer terug voor controle

ondertusse ben ik moeten stoppen met de plaquenil ppfff je raad het al daar kan ik ook nie tegen ze gaan nu metrotoxaat ik hoop dat ik het goed schrijf:)

proberen nou kuch ik ben benieuwt zo niet dan blijft er geloof ik vrij weinig over dat zien we dan wel ik blijf lachen ben heel positief ingestelt dat scheelt de helft

nou een heel verhaal maar ik wilde het even kwijt ik ben echt blij dat er zulke dingen bestaan waar je met lotgenoten erover kan kletsen

gr angelique

• Joke (moderator)

Hoi Angelique,

WELKOM op de site al lees je al langer mee.

En i.d.d. soms is het een hele opluchting als je bevestigd krijgt dat je .i.d.d. reuma hebt.

Je kan het dan een plaatsje geven en het tenminste niet tussen je oren.

Ik hoop voor jou dat je baat hebt bij de methotrexaat of tewel MTX ik heb een combi van

verschillende medicijnen en dat werkt op het moment bij mij het beste maar iedereen is

verschillend dus ik ben benieuwd hou je ons op de hoogte.

Ennehhhhhhhh hou je tenen in de gaten anders eerder aan de bel trekken hoor.

gr Joke (moderator)

• angelique

dankjewel joke

het is ook fijn het een plek te kunne geven en ja ik hou jullie op de hoogte

mijn tenen zal ik ook op letten:)

gr angelique

• Paul (moderator)

Welkom Angelique, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Paul (moderator)