hoihoi allemaal ik zal me eigen even voorstellen
ik bekijk dit prikbord al jaren en nu einelijk na 5 jaar verschillende reumatologen is bij mij r.a vastgesteld eindelijk wat een opluchting ik ben nie gek en zeker ook niet eigewijs wat een van de artsen wel is heeft gezegt int beging ach je mankeert niks gaat lekker sporten hahahah ik kon me eigen nie eens zelf aankleden toen dus de sportschool nou nee lol
ergens ben ik heel opgelucht over een paar dingen maak ik me zorgen ik heb alle biologicals gehad maar was daar zo ziek van dat ik die niet meer mag ik moet ook even vermelden dat ik al 18 jaar de ziekte van crohn heb misschien daarom ik weet het niet maargoed
ik kreeg plaquenil en een cortisone spuit omdat ik echt over mijn hele lijf ontstekingen heb de reumatoloog zag ook dat er een teen was aangetast in mijn voet en ik merk nu en dat gaat vrij snel dat mijn tenen wat krom gaan staan over 3 maanden moet ik weer terug voor controle
ondertusse ben ik moeten stoppen met de plaquenil ppfff je raad het al daar kan ik ook nie tegen ze gaan nu metrotoxaat ik hoop dat ik het goed schrijf:)
proberen nou kuch ik ben benieuwt zo niet dan blijft er geloof ik vrij weinig over dat zien we dan wel ik blijf lachen ben heel positief ingestelt dat scheelt de helft
nou een heel verhaal maar ik wilde het even kwijt ik ben echt blij dat er zulke dingen bestaan waar je met lotgenoten erover kan kletsen
gr angelique