Hoi,
stond vanochtend weer op met een ontstoken schouder (slijmbeurs) … weer links.
De echogeleide spuiten hebben dus ff geholpen maar het is weer helemaal mis…
GRRRR Baal
Groetjes Marieke
Hoi Marieke,
Dus je bent weer aan de beurt. Kijk wel uit, je zal dit wel weten maar ik zeg het toch maar even, niet teveel van die prikken laten zetten he? is erg slecht voor je pezen, die worden er dun van en kunnen dan soms spontaan afscheuren.
Zelf helpen die spuiten mij effies maar nu helemaal niet meer, ik wacht nu op een MRI.
Veel sterkte hoor!
christine
Ow heerlijk. Ik loop ook met ontstoken schouders, sinds september al.
Pillen, spuiten, fysio het helpt allemaal helemaal niets. Heb nu in elk geval slaappillen gehad en dat
helpt me iets om de nacht door te komen, maar je wordt er idd gek van.
Ben erg benieuwd hoe die spuiten bij jou gaan uitpakken.
Heel veel succes ermee.
Hoi,
heb eerder “normale” prikken gehad van de reumatoloog, die hielpen enkele weken… daarna na een mri een punctie en spuiten onder echo-geleiding. Schijnbaar komen ze dan beter op hun plek. Het hielp in ieder geval wel veeeeel langer.
Ik denk dat ik inderdaad wel zo'n beetje klaar ben met de spuiten, er zijn er het afgelopen jaar al 3 ingegaan. Toch kan ik hier ook niks mee dus tja wat zijn dan nog alternatieven…
Groetjes Marieke (beheerder)
Hoevaak mogen ze deze spuiten plaatsen dan?
Want de “normale” spuiten van de reumatoloog mocht ik maar drie keer hebben.
Persoonlijk heb ik echt wat aan bindweesfelmassage (echt wel pijnlijk) maar op de een of andere manier geeft het daarna wel wat verlichting. Verder bijven het echt super zwakke plekken, ik hoef maar 1 keer wat zwaars te tillen en het is weer helemaal mis.
Heb jij er ook veel last van met je rolstoel? Kun je door die schouder nog wel normaal vooruit komen?
Hoop echt dat ze toch snel wat voor je kunnen vinden.
Hoi,
tja, lang rollen met mijn rolstoel kan ik natuurlijk niet want dan gaat het ook bij mij mis en nu het mis is kan ik helemaal niet meer rollen. Normaal kan ik verder rollen dan lopen ;-)
Volgens mij is 3x normaal gesproken wel zo'n beetje het maximale wat ze erin zetten… Ik moet zeggen bij mij is het vaak kiezen uit kwaden omdat ik slecht reageer op medicatie en allergieën opbouw ervoor dus dan kiezen we weleens voor iets wat misschien minder verstandig is…
Ik laat de fysio twee keer pw masseren, terplekke pijnlijk maar toch gebruik ik dan per week minder pijnstillers dan dat ik niet ga.
Groetjes Marieke
hallo Marieke,
Wat herkenbaar je verhaal. Die lastige schouder die maar niet onder controle is te krijgen…
Heb er half december een injectie in gehad en begin april een echogeleide injectie. Maar..nog steeds niet rustig.
Heb woensdag foto's moeten maken en moet begin juni een MRI.
Een week daarna weer terug en dan eventueel weer een nieuwe injectie. Ligt natuurlijk ook aan de uitslag maar staat al genoteerd in m'n dossier.
Ik weet ook wel dat een derde injectie binnen een half jaar wel heel erg veel van het goede is en ook weefselschade in het gewricht kan opleveren, maar net als jij…je zoekt toch een oplossing want je wilt 's nachts toch ook wel kunnen slapen.
Ben benieuwd hoe het verder met jou gaat en of er ook nog iets aan gedaan kan worden,
heel veel sterkte in ieder geval.
groet, anniek
Hoi Anniek,
als het erger wordt dan dit dan bel ik de reumatoloog wel…ik moet donderdag zowiezo nog naar de huisarts… De volgende controle afspraak heb ik op 31 mei staan dus dan weet ik zowiezo weer meer. Ik heb dan een afspraak met reumatoloog en dermatoloog samen. Ik heb huidreacties die op SLE lijken maar in mn bloed geen kenmerken. Ze gaan dus samen overleggen (met mij erbij ;-) ). Als ik wat weethoor je het hier wel… Ben ook benieuwd hoe het jou verder vergaat met je schouder.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?