!!!! Marieke nieuwe beheerder !!!!!

• Marieke (Beheerder)

Hallo allemaal,

Iedereen erg bedankt voor de felicitaties. Ik neem de pagina met veel enthousiasme over van Paul maar heb er een dubbel gevoel bij omdat ik niet graag afscheid neem van Paul als beheerder. Paul heeft deze pagina gemaakt tot het succes wat het nu is en ik zal zeker proberen in Paul zijn sporen te treden en de pagina net zo voort te zetten. Van echte veranderingen zal dus waarschijnlijk ook geen sprake zijn.

Waarschijnlijk gaan we wel weer een moderator zoeken als Paul stopt, het is prettig om met iemand meer te monitoren zeker omdat we natuurlijk allemaal weleens een mindere periode kennen door de reuma waarin we minder energie hebben. Mocht iemand willen “solliciteren” dan mag hij/zij me mailen.

Mocht Paul op enig moment zijn pagina gaan missen dan mag hij er wat mij betreft altijd op terug komen of weer bij komen. In september organiseren we een meeting en dan zullen we Paul zeker uitnodigen en nog even persoonlijk in het zonnetje zetten.

Groetjes Marieke (beheerder ;-) )

• Janny71

Paul,

Hartstikke bedankt voor al het werk wat je de afgelopen

jaren hebt gedaan, we zullen je missen.

Veel sterkte in je gezins-en prive leven.

Marieke,

Gefeliciteerd met je nieuwe job, en wij hopen nog veel

van je te horen, lezen etc. Zal best wel lukken met Joke en Linda.

Groetjes,

Janny en de rest hier

• christine

Hoi Paul,

Bedankt voor je “beheer” al die tijd, je hebt er wat moois neer gezet, dat blijkt wel uit de reacties telkens weer,>:D

• Gregory

Gefeliciteerd Marieke!!

Leuk dat jij het gaat doen.

Gregory

• Ingrid37

Paul bedankt voor al je inzet!

Marieke gefeliciteerd en succes als beheerder!

Groetjes, Ingrid

• Roetsie

Paul bedankt en Marieke heel veel succes!

• miranda1963

Paul, bedankt voor al die jaren “beheer”!

Marieke, heel veel succes met je nieuwe functie!

Groetjes Mir@nd@