!!!! Marieke nieuwe beheerder !!!!!

• Paul (beheerder)

Beste prikkers,

Ik heb besloten om te stoppen met het beheer van onze reuma-pagina. Na ruim 8,5 jaar

beheren ga ik andere zaken prioriteit geven en daarvoor minder tijd ‘online’ besteden. Sterker

nog, ik ga het ‘offline’ proberen…Gelukkig heb ik onze moderator (en mijn goede vriendin)

Marieke bereid gevonden om de pagina voort te zetten. Zij neemt volgende week het beheer

over, dat gaat heel officieël met een beheerderscontract van de firma http://www.startpagina.nl .

Als de overdracht is voltooid, blijf ik nog een maandje of twee als moderator betrokken bij het

prikbord. Misschien dat ik Marieke nog kan helpen met wat technische dingetjes,. daarna hang

ik mijn muis definitief aan de wilgen. We hopen dat deze overdracht geheel vlekkeloos zal verlopen,

maar wees toch voorbereid op wat kleine storingen, websitebeheer is immers mensenwerk.

Ik ben er trots op dat deze pagina is uitgegroeid tot een ontmoetingsplaats voor reumapatiënten

en dat er een vaste groep van prikkers bestaat die de vragen van lotgenoten zo goed mogelijk

probeerd te beantwoorden, zij bepalen al jaren het succes van dit prikbord. Inmiddels weet

iedereen in reumaland dat onze pagina bestaat en reumatologen verwijzen naar ons prikbord.

De kwaliteit van onze berichten is ook behoorlijk hoog , dus weinig ‘hoe was jouw vakantie’ en

‘wie heeft een goed middel tegen aambeien’, … ons prikbord gaat écht over reuma. We hebben

gemiddeld 3000 pageviews per dag, reumapatienten van alle leeftijden, uit alle windstreken en

van alle ervaringsniveau’s. Tot slot ben ik trots op mijn moderators die discussies in goede

banen leiden en ons prikbord al die jaren zo goed spamvrij hebben gehouden.

Bedankt Marieke, Joke en Linda !!

Marieke wordt dus de nieuwe beheerder van onze pagina en ons prikbord. Ik wens haar heel

veel succes met deze mooie taak en hoop dat ze op de nodige felicitaties mag rekenen. Ik wil

iedereen alvast bedanken, maar neem t.z.t. nog even persoonlijk afscheid van een aantal

prikkers. En… zoals gezegd, ik blijf nog twee maandjes hangen.

Paul (beheerder van 2001 tot 2010)

• Pepe

Mooi… Gefeliciteerd Marieke…!

Paul, bedankt voor al die jaren prik-zorg.

• chantal

Marieke gefeliciteerd

paul dank je wel

• Helma

Paul,bedankt voor al die jaren ,en dat je de tijd die nu voor je overblijft maar nuttig mag besteden.

Marieke,gefeliciteerd en veel succes als nieuwe beheerder van dit mooie prikbord,ik heb alle vertrouwen in je.

gr,Helma>:D<

• anniek

hallo paul en marieke,

Paul, heel veel dank voor je werk als beheerder van dit fantastische prikbord! Heel veel sterkte ook met alles wat jullie nu bezighoudt, zoals jullie adoptieplannen! Kan me niet voorstellen dat je niet af en toe even mee zult spieken…….

Marieke, heel veel sterkte met je nieuwe functie. Ik hoop dat het lukken zal om dit op je te nemen, naast al je eigen sores, zoals ook nu weer te lezen is op het prikbord. Maak ik hoop ook dat je er veel energie uit haalt, het weten dat het prikbord veel mensen tot steun is en ook een bron van informatie en lotgenotencontact.

hartelijke groet, anniek

• Joke (moderator)

Ja……….. Paul nog maar een xtje ik zal je missen en heel heel

erg bedankt voor alles……..het gaat je goed (ik spreek je hopenlijk snel)

En……Marieke , meis van harte gefeliciteerd met je nieuwe functie

zet hem op je kunt het dat weet ik zeker…..je bent een kanjer…..ga

ervoor !!!

gr Joke (moderator)

• SabineB

Hoi Marieke,

Van harte proficiat met deze functie! (:P)

Hoi Paul,

Heel erg bedankt voor al je inzet voor het prikbord! Ik ben benieuwd hoe lang je het vol gaat houden om de muis aan de wilgen te hangen. :S Maar daar houdt Irene me vast wel van op de hoogte….

Ik zie jou vast nog wel als ik bij Irene kom, dus wat mij betreft: tot gauw!!

• Jopie1982

Beiden heel veel succes met deze nieuwe uitdaging!!!!!

• Irene

Lieve paul,

jammer dat je stop. Je inzet was super en je

vond dat de site maar zeker het prikbord goed

moest lopen. Je heb er veel voor over gehad bedankt.

X Irene

Marieke gefeliciteerd en veel succes.

• Hilda

Paul heel erg bedankt voor het reilen en zeilen op deze site, je hebt er voor gezorgd dat de wind in de zeilen bleef (tu) (voor zover ik dat heb kunnen zien natuurlijk).

Veel succes en plezier met alle nieuwe dingen die op je pad zijn gekomen danwel zullen komen.

Marieke wens ik heel veel succes toe met deze nieuwe job (hier heb je in ieder geval geen past van bedrijfsartsen en aanverwante soorten ….

Ben benieuwd of het ook nog veranderingen zla geven, maar ook daar zullen we wel aan wennen.

groeten, Hilda