Beste prikkers,
Ik heb besloten om te stoppen met het beheer van onze reuma-pagina. Na ruim 8,5 jaar
beheren ga ik andere zaken prioriteit geven en daarvoor minder tijd ‘online’ besteden. Sterker
nog, ik ga het ‘offline’ proberen…Gelukkig heb ik onze moderator (en mijn goede vriendin)
Marieke bereid gevonden om de pagina voort te zetten. Zij neemt volgende week het beheer
over, dat gaat heel officieël met een beheerderscontract van de firma http://www.startpagina.nl .
Als de overdracht is voltooid, blijf ik nog een maandje of twee als moderator betrokken bij het
prikbord. Misschien dat ik Marieke nog kan helpen met wat technische dingetjes,. daarna hang
ik mijn muis definitief aan de wilgen. We hopen dat deze overdracht geheel vlekkeloos zal verlopen,
maar wees toch voorbereid op wat kleine storingen, websitebeheer is immers mensenwerk.
Ik ben er trots op dat deze pagina is uitgegroeid tot een ontmoetingsplaats voor reumapatiënten
en dat er een vaste groep van prikkers bestaat die de vragen van lotgenoten zo goed mogelijk
probeerd te beantwoorden, zij bepalen al jaren het succes van dit prikbord. Inmiddels weet
iedereen in reumaland dat onze pagina bestaat en reumatologen verwijzen naar ons prikbord.
De kwaliteit van onze berichten is ook behoorlijk hoog , dus weinig ‘hoe was jouw vakantie’ en
‘wie heeft een goed middel tegen aambeien’, … ons prikbord gaat écht over reuma. We hebben
gemiddeld 3000 pageviews per dag, reumapatienten van alle leeftijden, uit alle windstreken en
van alle ervaringsniveau’s. Tot slot ben ik trots op mijn moderators die discussies in goede
banen leiden en ons prikbord al die jaren zo goed spamvrij hebben gehouden.
Bedankt Marieke, Joke en Linda !!
Marieke wordt dus de nieuwe beheerder van onze pagina en ons prikbord. Ik wens haar heel
veel succes met deze mooie taak en hoop dat ze op de nodige felicitaties mag rekenen. Ik wil
iedereen alvast bedanken, maar neem t.z.t. nog even persoonlijk afscheid van een aantal
prikkers. En… zoals gezegd, ik blijf nog twee maandjes hangen.
Paul (beheerder van 2001 tot 2010)