artro silium gel

• i.bakker

ik heb het artikel ook in een huis aan huis blaadje gelezen ,enheb ook de probeertube besteld en gekregen ,samen met een begeleidend boekje en eventueel bestelformulier met retourenvelop. door verscheidene knie operaties had ik veel last van m,n knie en kan daar door ook bijna niet meer fietsen . toen ik van dit product las ,dacht ik baat het ,dan schaat het niet en zo ben ik het nu gaan gebruiken sinds 3dg en waarachtig het helpt echt ,de pijn neemt af en dan is het ook fijner het te belasten,ga hier zeer zeker mee door ,wat is niet fijner dan pijnloos te zijn . Daarbij wil ik nog vermelden dat ze wel zo eerlijk zijn om ook toe tegeven ,dat het kan voorkomen dat er mensen zijn die geen baat erbij hebben en de tubes (ook leeg terug kunnen zenden. Het bedrag vind ik zelf ook zeer hoog en moet daarom ook in termijnen kunnen worden betaald als je dit wilt door gebruiken . Die mogenlijkheid moeten ze je kunnen bieden. Het zijn meestal oudere of gehandycaten met een zeer beperkt budget ,en dan is 100E een smak geld. Maar eigen ervaring is het spul Super!!

• Henny Damhus

Henny Damhuis schrijft; beste lezers laat je niets wijs maken over het zogenaamde wondermidde artro silium gel na 2 jaar smeren, en vele euros

armen moet ik jullie helaas meedelen dat het spul bij mij niet heeft gewerkt, alle positieve berichten die artro in haar folders vermeld ten spijt, geloof het niet,

het is alleen maar geld losklopperij.

met vriendelijke groet Henny Damhuis.

——————————————————-

> Ik lees met aandacht op internet de artikelen over

> artro silium en reageer van harte:

> Enkele jaren geleden had ik klachten aan mijn knie

> en werd door familie gewezen op artro sillium.

> Alhoewel ik ook minder kracht en stijfheid in mijn

> handen had en hiermee naar de huisarts was geweest

> kreeg ik te horen dat het zeker over zou gaan. Ik

> kon weinig met mijn handen en zeker 's-nachts als

> ik uit bed wilde had ik hier moeite mee. Ook het

> hanteren van een pen om mijn naam te schrijven

> bemoeilijkte! Totdat ik merkte dat het smeren van

> de gel op mijn knie ook mijn handen soepel maakte

> en ik weer makkelijker mijn naam kon schrijven.

> Ongeveer een jaar hierna brak ik mijn bovenarm.

> Dit kon niet in het gips omdat het in de kom

> gebroken was. Ik had met het herstel veel pijn aan

> de ( aanhechting )de spieren en ben ook toen gaan

> smeren met artro silllium. De soepelheid van de

> spieren nam ook toen weer toe en had minder pijn.

> Al binnen een korte tijd kreeg ik via de fysio te

> horen dat het herstel sneller ging dan verwacht.

> Ik ben ruim 1 1/2 jr verder en af en toe heb ik

> nog het gevoel dat de spieren in het gebied van

> mijn schouder wat stijfer zijn dan normaal. Ook

> dan smeer ik enkele weken en voel dan onmiddelijk

> soepelheid.

• Ep

Het is al zo bekend dat dit niet klopt. Kassa van de Vara heeft hier ook al aandacht aan besteed.

De Reclame Code Commissie heeft de advertenties van Artrosilium als ‘misleidend’ beoordeeld. Bewijs voor de werking van de gel kan de fabrikant van Artrosilium niet leveren. Inmiddels is ongeveer hetzelfde spul onder de naam Flexilium GC+ op de markt gebracht.

Bij Artrose zijn onderdelen van je lichaam kapot. Die kun je niet met een zalfje genezen. Mijn moeder van 89 hebben ze ook deze onzin aangesmeerd. Bij haar is zelfs de kop van haar heup helemaal weg. Is misbruik maken van mensen die heel erge pijn hebben op het laatste deel van hun leven.

Kijk bij Kassa

Kijk bij Kassa

Of hier:

http://www.skepsis.nl/postorder.html

en hier:

http://www.rechtkrom.nl/nonsens/artro.html

• Frans van Loon

Ik heb t/m. dec. 2011 gewerkt in de verkoop van Oosterse tapijten.( bepaald niet het lichtste vak) Toen ik gestopt ben in 2011 was ik 75 ben in januari 76 geworden soms werk ik nog weleens een paar dagen per maand. Daarbij reisde ik ook nog veel ca. 30.000 km. per jaar als ik een uur in de auto zat verging ik van de pijn in mijn rechter heup. Ik hoorde via via van artro-silium en heb een proef tube besteld, na een paar dagen smeren zoals voor geschreven was de pijn zo goed als verdwijnen. Ik heb vier tube's besteld en ben deze blijven gebruiken tot ze op waren. Ik heb nu al zeker 2 jaar geen pijn meer. Dus voor mij een wondermiddel.

• Pepe

Wat dacht je van de massage en de psychische werking….?

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Zo zit ik nu onder de plakband.. cure tape haha … En ik heb al eerder wel andere gekke oftewel alternatieve dingen geprobeerd. Geloof het of niet maar het helpt. Het is van die tape die je bij sportwedstrijden wel op sporters ziet zitten in hippe kleurtjes.

Zelfs mijn eigen fysiotherapeut gelooft er niet echt in en kijkt me ongelovig aan, maar ik heb vast een paar rollen plakband besteld haha krijg ik toch nog gelijk … Ik moet letterlijk met plakband aan elkaar worden geplakt.

Groetjes Marieke (beheerder)

• m.yajeb

geachte melanie shneider

ik ban klant paar jaren mijn klant nummer is RU104-6239538

ik heb paar keer gebeld an die dit nummer 09002658100 word niet ingebruik

ik wel graag weer wat bestelen mijn adres is amsterdam

mijn telefoon mummer is met hartelijke groeten

Persoonlijke gegevens verwijderd door beheerder van prikbord ivm privacy