ik heb het artikel ook in een huis aan huis blaadje gelezen ,enheb ook de probeertube besteld en gekregen ,samen met een begeleidend boekje en eventueel bestelformulier met retourenvelop. door verscheidene knie operaties had ik veel last van m,n knie en kan daar door ook bijna niet meer fietsen . toen ik van dit product las ,dacht ik baat het ,dan schaat het niet en zo ben ik het nu gaan gebruiken sinds 3dg en waarachtig het helpt echt ,de pijn neemt af en dan is het ook fijner het te belasten,ga hier zeer zeker mee door ,wat is niet fijner dan pijnloos te zijn . Daarbij wil ik nog vermelden dat ze wel zo eerlijk zijn om ook toe tegeven ,dat het kan voorkomen dat er mensen zijn die geen baat erbij hebben en de tubes (ook leeg terug kunnen zenden. Het bedrag vind ik zelf ook zeer hoog en moet daarom ook in termijnen kunnen worden betaald als je dit wilt door gebruiken . Die mogenlijkheid moeten ze je kunnen bieden. Het zijn meestal oudere of gehandycaten met een zeer beperkt budget ,en dan is 100E een smak geld. Maar eigen ervaring is het spul Super!!