artro silium gel

• madeleine

even over artro silium, misschien helpt dit niet bij reuma, maar let op; ik ben nogal blauwe plekken gevoelig, stoot ik niet gewoon mn onderbeen heel hard tegen een ijzeren paaltje, resultaat grote snee en gewoon een deuk, ik heb t ingesmeerd met deze gel net zolang totdat de gel was ingetrokken, en let op ik heb geen pijn gehad en ik heb ook geen blauw/paars/groen been! gister gebeurd, dus voor mij een wondermiddel!

met vriendelijke groet M. Vegter

• Paul (beheerder)

Helpt inderdaad niet bij reuma….

Dat lijkt me op dit prikbord de belangrijkste conclusie.

Paul (beheerder)

• B. Krol

Ik lees met aandacht op internet de artikelen over artro silium en reageer van harte:

Enkele jaren geleden had ik klachten aan mijn knie en werd door familie gewezen op artro sillium. Alhoewel ik ook minder kracht en stijfheid in mijn handen had en hiermee naar de huisarts was geweest kreeg ik te horen dat het zeker over zou gaan. Ik kon weinig met mijn handen en zeker 's-nachts als ik uit bed wilde had ik hier moeite mee. Ook het hanteren van een pen om mijn naam te schrijven bemoeilijkte! Totdat ik merkte dat het smeren van de gel op mijn knie ook mijn handen soepel maakte en ik weer makkelijker mijn naam kon schrijven.

Ongeveer een jaar hierna brak ik mijn bovenarm. Dit kon niet in het gips omdat het in de kom gebroken was. Ik had met het herstel veel pijn aan de ( aanhechting )de spieren en ben ook toen gaan smeren met artro silllium. De soepelheid van de spieren nam ook toen weer toe en had minder pijn. Al binnen een korte tijd kreeg ik via de fysio te horen dat het herstel sneller ging dan verwacht. Ik ben ruim 1 1/2 jr verder en af en toe heb ik nog het gevoel dat de spieren in het gebied van mijn schouder wat stijfer zijn dan normaal. Ook dan smeer ik enkele weken en voel dan onmiddelijk soepelheid.

• Adriana Hijman

Beste mensen,

Ik zou graag weten waar ik artro silium kan kopen.

Bij voorbaat dank,

Adriana

• Arend van Goor

artro silium gel nieuwe naam Rhumaflex antwoord nr 6014——— 3301 VA Dordrecht geen postzegel tel 0900-2658100

mijn vrouw gebruikt het al 4 jaar naar volle tevredenheid voor de knieen had veel last nu niet meer

• DriesRoelmus

Vroeger viel dit onder de noemer ‘spam’.

Beheerteam??

Dries

• Marieke (Beheerder)

Dries,

ik zie dit niet als spam. iemand vraagt of het ergens te krijgen is en er reageert iemand op. Hij of zij is niet zelf het topic gestart met reclame en ik kan op geen enkele manier een relatie ontdekken tussen de post en Artrosilium.

Iedereen moet natuurlijk wel kritisch de antwoorden bekijken en goed bedenken wat hij of zij ermee doet. Ik kan niet controleren of dit inderdaad het gevraagde product is of wat de werking hiervan is.

Groetjes Marieke (beheerder)

• Jackie

Geachte heer, mevrouw,

Mijn schoonmoeder wordt regelmatig per post lastiggevallen met zogenaamde(ongewenste) aanbiedingen betreffende dit product.

Ik heb namens haar geprobeerd het postadres te laten schrappen, zonder resultaat.

Er kan alleen naar een antwoordnummer worden geschreven en er wordt niet gereageerd.

Heeft u voor mij een e-mail adres? Als ik mijn brief via de e-mail of reguliere post kan versturen heb ik meer kans dat deze terreur afloopt.

Met vriendelijke groet,

Jackie

• Marieke (Beheerder)

Jackie,

als beheerder van deze site heb ik dat helaas niet.

Misschien iemand van de bezoekers van deze site?

Groet

Marieke (beheerder)

• Ton

Kijk eens bij Tros Radar.