Kuurervaringen

• Klaartje

Hallo, wie heeft er wel eens gekuurd en als

je gaat kuren, waar moet je dan op letten?

Wat zijn gangbare prijzen, behandelingen etc..

Ik heb RA.

Klaartje

• Pepe

Of ze ook ontbijt op bed serveren…. ;)

• sandrab

Hoi Klaartje,

Ik ga nu voor het derde jaar naar Montenegro. Ik doe daar een reumakuur via Fontana Travel (http://www.fontana-travel.nl/) Het is hard werken en genieten van de zon.

Ik vertrek over 2 weken weer voor 2 weken. Ik betaal 1300,00 waar ik een gedeelte vergoed krijg van de verzekering.

het bedrag is incl. vliegen, vol pension en het kuren.

Ik kom er als herboren van terug , dus zeker een aanrader !!!!!!!!!!!!!!

als je nog meer vragen hebt…. roep maar !

gr. sandra

• aletta

wat is zo'n beetje de gemiddelde leeftijd van kuurders? Gaan er ook wat jongere mensen naar toe?

• sandrab

De leeftijd van de mensen die gaan kuren in Igalo, Montenegro, ligt wel wat hoger dan mijn leeftijd << 41 jaar.

Maar er zijn zeker ook mensen tussen de 35 en 50 en die zoeken elkaar dan toch wel op. Het fijne is dat , ik ga nu voor het derde jaar, je ieder jaar dezelfde mensen tegenkomt en je daar allemaal bent met een zeer positieve instelling om er beter van te worden. En ja het feit dat het daar nu rond de 22 graden is helpt ook goed mee…..

gr.san

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

werken jullie? Ik zou graag een keer kuren maar ik vrees dat het niet zo handig is qua werk.

Ik kan natuurlijk vrije dagen opnemen daarvoor maar ik mag vanwege m'n functie officieel alleen in jul. en aug. langer dan een week aaneengesloten.

Groetjes Marieke

• sandrab

Hoi

ik zit in de positie dat ik in de meivakantie 2 weken weg kan. Ik werk niet en mijn man kan dan 2 weken vrij krijgen ivm de kids.

ik heb in montenegro ook wel mensen ontmoet die bijzonder verlof ervoor op konden nemen, omdat een werkgever zeker ook het nut er van ziet en merkt.

Het kuren in montenegro is alleen in voor en naseizoen, niet in de zomer , omdat het dan te heet is daar.

gr. sandra

• aletta

ik werk nog maar 16 uur (en voor de rest afgekeurd)

Op zich kan ik altijd wel 2 weken opnemen als het moet en in overleg dan natuurlijk he. Ik zit wel altiijd te dubben dat het dan wel met zich meebrengt dat mijn man en ik samen wat lastiger wegkunnen later in het jaar. Heb nlk niet zoveel vrije dagen.