Afgelopen pasen wilde ik gezellig met mijn dochter en haar vriendinnetje naar de dierentuin dus hup…een partij extra pijnstillers in mij lijf
en daar gingen we.
Helaas. Bij aankomst zag ik tot mijn schrik dat de parkeerplaats vol was! Is te verwachten natuurlijk ;-)
Ik heb uiteindelijk een parkeerplaats gevonden en na een flinke wandeling kwamen we bij de kassa. Daar schrok ik
nog harder want er stond een rij!! Het was minimaal een uur wachten voordat je aan de beurt was.
En dat zag ik dus even niet meer zitten
Als ik het al volgehouden had dan zat een hele middag wandelen door de dierentuin er zeker niet
meer in. Het was echt sneu voor de kids.
Ik heb uitgelegd dat ik reuma heb en dat ik echt niet zo lang kan staan en gevraagd of ik met voorang naar binnen mocht maar daar viel niet over te praten. (Ik mocht trouwens wel in het park om een rolstoel te halen om zodoende zittend de rij te doorstaan, helaas ging me dat net iets te ver)
We hebben uiteindelijk iets anders gedaan en het was toch een gezellige middag maar mijn vraag is; Hoe doen jullie dat?
Bestaat er een of ander bewijs dat je een chronische ziekte hebt ofzo want dit is niet de eerste keer dat me dit overkomt en ik wil in
de toekomst nog wel graag leuke dingen blijven doen met mijn dochter?!
Ik ben benieuwd naar jullie oplossingen voor dit probleem.
Met vr groet
Marjan