Pijnstillers kunnen gehoor aantasten

• Pepe

Nou dat weer….

Pijnstillers kunnen gehoor aantasten

BOSTON - Niet alleen harde geluiden of muziek kan je gehoor verslechteren. Uit recent onderzoek blijkt dat veelvuldig gebruik van pijnstillers de risico's op gehoorschade ook vergroten.

© Gezondheidsnet

Mannen jonger dan 50 jaar die meer dan twee keer per week paracetamol gebruiken, hebben een derde meer kans op een gehoorbeschadiging dan mannen die minder vaak pijnstillers gebruiken.

Lees verder:

http://www.nu.nl/gezondheid/2200792/pijnstillers-kunnen-gehoor-aantasten.html

• anniek

en vrouwen…..?

• Pepe

Nee, vrouwen niet, die zijn niet getest, want die luisterden sowieso al nooit… ;)

Serieus, geen idee waarom men enkel mannen getest heeft.

Ik kan me niet voorstellen dat er veel verschil is.

Beetje vreemd….

• Joke (moderator)

Ja zeker vreemd ………………….wij vrouwen willen natuurlijk

ook weten of dit bij ons van belang is….!!!

MAAR JA WIJ LUISTEREN NATUURLIJK ALTIJD AL BETER

DAN MANNEN ………………DUS DAT ZAL HET WEL ZIJN :P:P:P

Liefs Joke (moderator)

• Pepe

Sjesus, hoef je niet zo te schreeuwen… ik ben niet doof.

• Joke (moderator)

Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy …….zal voortaan heeeeeeeeel

zachtjes praten.8-)

Liefs Joke (moderator)

• Pepe

Mooi….da's beter.

• tecko

Zeker weten dat je het gehoord hebt?

• Willem Christiaan

Door al dat gesuis in mijn oor heb ik niet goed kunnen horen waar het over gaat kan iemand het even herhalen?

Willem

• tecko

Zeg U?????????

O wacht even ik ben een vrouw dus ik zou het moeten kunnen horen. Hoe kan het dan dat ik zo doof ben als een kwartel.

Zou het misschien kunnen zijn dat ik te veel pijnstillers heb geslikt? Het schijnt zo te zijn dat men daar doof van kan worden wisten jullie dat? Er moet ergens een onderzoek zijn gedaan wat dat aantoont. Nou ben ik daar even de draad van kwijt maar jullie moeten weten dat ik dus links vrijwel helemaal doof benen nu heb ik gehoord dat dat zou kunnen komen van teveel pijnstillers slikken, want het schijnt zo te zijn dat er een onderzoek is gedaan wat dat aantoont alleen heb ik daaruit begrepen dat dat alleen bij mannen is gedaan. Euhhhhh ben even helemaal de draad kwijt maarja das normaal voor mij want ik ben namelijk echt doof aan de linkerkant

gr. Marja