Bellen voor het Reumafonds

• Marieke (Beheerder)

Bellen voor het Reumafonds

Onlangs is de actie van het Reumafonds gestart. Wie nu 0909-0099 belt krijgt de vraag: In welk jaar won het Nederlands elftal een groot voetbalkampioenschap? Het gesprek kost 0.60 cent, waarvan 0.45 cent naar het Reumafonds gaan. Winnaars krijgen gelijk te horen of zij een van de vier prijzen hebben gewonnen. De eerste prijs is een arrangement naar het WK in Zuid-Afrika. Er kan zo vaak mogelijk gebeld worden.

Over Reumafonds

Het Reumafonds strijdt voor een beter leven met reuma. Hun missie is reuma zo snel mogelijk de wereld uit krijgen. Het Reumafonds doet dit door middel van wetenschappelijk onderzoek. Ook geven zij voorlichting aan reumapatiënten.

website reumafonds

Bron:Reumafonds

Redacteur: Mana Asadi

Publicatiedatum: 08-03-2010

Laatst gewijzigd: 08-03-2010

Nieuws overzicht

• miranda1963

Ik heb gebeld, maar kreeg de dierenbescherming aan de lijn. Hier klopt iets niet met het nummer ben ik bang voor.

Er wordt ook meteen gemeld dat het gesprek € 0,10 per minuut kost + de kosten van je mobiele telefoon en dan wordt je doorgeschakeld naar de dierenbescherming.

Misschien is de actie nog niet gestart?

Groetjes Mir@nd@

P.s. Hebben jullie de collectant al aan de deur gehad van het reumafonds?

• miranda1963

Hoi Marieke,

Heb het probleem al ontdekt. Het nummer is : 0909-0099

Groetjes Mir@nd@

• Gregory

Ik hou niet zo van dit soort op hebzucht

gebaseerde acties. Je kunt beter gewoon

60 cent (of meer) in de collectebus mikken!!

Heb gisteravond een collectante aan de

deur gehad, leuke meid trouwens. ;)

Gregory

• Jopie1982

Hier nog niemand aan de deur gehad.

Ben ook erg benieuwd of ze hier komen.

Wij wonen nog al in een mega klein dorp en ik hoop dat ze iemand hebben kunnen

vinden die er voor wil lopen.

• tecko

Hier idem dito, ook z'on piepklein dorpje. ( zelfde misschien? :-) ) Maar goed het is pas dinsdag.

groetjes Marja

• Jopie1982

Hihi nee vast niet zelfde dorpje. Anders zou het wel heel toevallig zijn. Maar vanavond ook geen mensen.

Maar ik stort sowieso jaarlijks al een bedrag, dus ook als ze niet komen vind ik dat niet zo erg. Vind storten ook prettiger dan in een bus doen (want 9 van de 10 keer ben ik niet eens thuis, of zoek ik me weer te pletter naar geld).