Hoe is het mogelijk ... ?

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ff mijn dagelijkse medische beslommeringen hoewel ik me af begin te vragen hoe het toch allemaal kan…

Ben vandaag door mn enkel gezakt … enkelband gescheurd…(gevolg van hypermobiliteit en reuma?)

voor de derde keer in één maand blaasontsteking??

Maar… m'n ogen waren niet slechter geworden t.o.v. 3 maanden geleden. Volgende week hoor ik meer…

pfff wat is het hopeloos soms…

Groetjes Marieke (moderator)

• Qwerty

Dus voorlopig zit je met je pootje omhoog?

Dat van je ogen is wel goed nieuws, toch?

Liefs,

Qwerty

• Pepe

Kneusje… ;)

Ik ken het, elke keer ergens anders een geirriteerd gebied, ogen, holtes, spieren, pezen, gewrichten, nog meer gewrichten, rug, nek, voeten, handen, tanden, weer andere spieren, traanbuizen, wondjes die eeuwen aanhouden, clusterhoofdpijn en ga zo maar door… Wat kun je doen..? Uithuilen en doorgaan.

Hoe gaat het? Goed….!

Ik denk aan je.

xxx

• christine

Hoi Marieke,

Waardeloos dat je van het 1 in het ander rolt. Gelukkig van je ogen zeg, die heb je binnen….

Veeel sterkte met je pootje en DE kans om je alles te laten aanslepen, hmmm.

Maar balen is het wel.

groeten

christine

• Joke (moderator)

Hoi Marieke,

Fijn van je ogen en sterkte met je enkel ik ken dit probleem.

Heb het jammer genoeg ook heel vaak zit je in het gips…..? of

een tape ik krijg tegenwoordig standaard 4 weken gips.

En die blaasonsteking herken ik jammer genoeg ook weet niet

of je het al drinkt maar cranberrysap is heel goed hiervoor.

En niet wassen met zeep i.v.m de zuurgraad die wordt door

zeep aangetast en dan krijgen de bacterien de vrije loop.

Veel sterkte en laat je maar lekker verwennen.

En las dat je gek bent op de olymische spelen nou grijp je

kans tijd genoeg :P

STERKTE………STERKTE…………STERKTE………..!!!

liefs Joke (moderator)

• Ingrid37

Gelukkig zijn je ogen niet verslechterd. Nu je enkel weer. Het lijkt niet op te houden. Sterkte!!

• Pepe

Welke enkel is het? De rechter?

In dat geval denk ik écht aan je, vannacht de hele nacht last van gehad….

Als het de rechter was, hebben we samen twee goeie, moet je maar denken…. ;)

De tennisarm is een stuk rustiger en mijn gezicht ook, alleen nog een beetje doof. (Is misschien wel goed….)

Ik mocht van de week geen bloed geven, omdat ik zei dat ik last van mijn holtes had.

Dat had ik niet verwacht…. Je mag dus wel van álles slikken (dan krijg je een TAR-sticker -dan gebruiken ze het bloed niet voor hemofilie-patienten-),

maar een beetje verkouden of geirriteerd slijmvlies mag niet.

Ik was nét zo blij dat de tandarts -deze keer- niets gedaan had, een dag ervoor.

• anniek

Hoi Marieke,

Inderdaad, hoe is het mogelijk….

Maar ja, zo lijkt het vaak te gaan……

Sommige mensen zit alles mee en andere mensen…….

Wens je in ieder geval van harte beterschap toe maar bovenal dat het goed geneest want dat is het allerbelangrijkst, dat je weer zo goed mogelijk mobiel wordt.

en je ogen, dat is in ieder geval voor dit moment een goed bericht. maar ja, niet achteruit gegaan betekent natuurlijk nog niet dat je er bent….

Heel veel sterkte in ieder geval en moed blijven houden dat er ook weer betere tijden komen.

hartelijke groet, anniek