Meeting...

• Paul (beheerder)

Het spreekt voor zich dat ik er bij ben (met Irene).

Ongeacht hoe, wat, wanneer en waar !!!! :D

Paul (beheerder)

• Jopie1982

Hierbij moet ik helaas toch melden dat ik sowieso niét mee ga naar een nieuwe meeting.

Succes met het organiseren.

• tecko

Vind een meeting heel leuk maar ben er niet zeker van of ik kom. Hangt af van de diensten van mijn man.

Punt twee is dat ik niet alleen een eind durf te rijden dus……

Wat we gaan doen als ik mee zou gaan maakt mij niet uit zolang je me maar niet op een boot zet :-)

Beetje vervelend om de hele tijd met een zakje rond te moeten lopen toch???

Ook manneer maakt mij niet uit. M.a.w. ik ben zo gemakkelijk als een potje met peren mits je het potje open kunt krijgen natuurlijk :-)

groetjes Marja

• Helma

Hallo

Gezien de omstandigheden ga ik niet mee,ik wens iedereen die meegaat een hele fijne dag toe.

Helma

• Roetsie

Ik ga niet mee, kost me te veel energie.

maar ieder een fijne dag gewenst, wat de keuze ook wordt.

Groetjes Roetsie

• anniek

hallo Marieke,

Sorry, beetje laat met reageren.

Denk dat een meeting voor mij niet haalbaar is omdat ik maar een beperkte energie heb en de plaatsen die genoemd worden onmogelijk ver weg liggen voor mij.

Mocht het Den Bosch worden dan zou ik eventueel van te voren kunnen overnachten bij m'n dochter die bij eindhoven woont. Dan zou de reis en de meeting niet op dezelfde dag zijn.

Lijkt me trouwens wel erg leuk en gezellig om elkaar een keer in het echt te ontmoeten. Maar anders is er bijv. een ander jaar wel weer een nieuwe kans. Laat je bij het organiseren dus niet weerhouden door mij.

Kan overigens niet op zondag. Maar als dan de meeste andere prikkers kunnen, wens ik jullie in ieder geval een fantastische dag toe!

succes met de organisatie!

hartelijke groet, anniek

• Willem Christiaan

Hoi

Leuk ik denk dat ik wel kom als het te doen is.

1 b

2 liefst omgeving Amsterdam of Utrecht

3 maakt me niet uit als het maar leuk is.

4 maakt me ook niet uit als het maar niet tussen 14 mei en 6 juni is

groetjes

Willem