Beetje geschrokken

• Joke (moderator)

Ik was gisteren bij mijn toiletbezoek ook al geschrokken maar dacht toen

misschien is dit eenmalig.:(

Maar vanavond had ik het weer bloed bij mijn ontlasting en behoorlijk veel

ook.(td)

Nu is mijn vraag zou dit van de medicijnen voor de reuma kunnen komen

heeft iemand hier ervaring mee.

Ben echt een beetje geschrokken weet ook niet goed of ik nu nog even

moet afwachten of naar de dr. moet gaan .

Hoop dat jullie hier meer van weten en me gerust kunnen stellen.

Liefs Joke (moderator)

• Helma

Hoi Joke.

Heb je ook aan aambeien gedacht? Ik kan mij voorstellen dat je geschrokken bent,als je het echt niet vertrouwd zou je de huisartsenpost kunnen bellen,ga je misschien toch nog nog een rustige nacht tegemoet,sterkte en

laat nog wat horen.

groetjes Helma.

• Pepe

Niet toevallig rode bietjes gegeten…?

• christine

Hoi,

ik zou als ik jou was toch even rondbellen met huisarts of reumaconsulent. Dat stelt misschien je gerust. Want bloed bij je ontlasting is nooit echt zoals het hoort.

Misschien is het wel onschuldig maar dan wet je het.

hou je!

• Jopie1982

Volgens mij kun je met dat soort dingen niet voorzichtig genoeg zijn.

Bel sowieso je huisarts op, doe je verhaal en dan hoor je vanzelf wel wat er moet gebeuren.

Ik kan me voorstellen dat hij/zij je wil zien en evt. door gaat sturen naar het ziekenhuis, hou daar rekening mee.

Maar blijf please niet zitten afwachten.

Hoe is het nu verder met je?

• Joke (moderator)

Ben niet zo'n poeper hahahahaha één keer in de paar dagen wacht dus ff af om te kijken of het weer komt de volgende keer.

Maar ga er vanuit dat het niks is hoop ik heb trouwens wel steeds zeurende buikpijn.

Weet niet of dit er wat mee te maken heeft.

Zodra ik meer weet horen jullie het en aambeien denk ik niet tenminste niet aan de

buitenkant want ik voel niks.

Liefs Joke (moderator)

• Jopie1982

Mmmmm als er geen aanwijsbare reden voor is dat je steeds zeurende buikpijn hebt zou ik er toch echt even voorzichtig mee zijn.

Een keer bellen naar je huisarts is zo gedaan. En anders misschien ff op internet rond snuffelen of daar ergens wat vermeld staan. Nou in elk geval

super veel succes ermee.

• aletta

Heel eerlijk gezegd zou ik nog vandaag bij mijn huisarts zitten. Als het niets is, is het jammer van de tijd. Is het wel iets, dan heb je spijt als haren op je hoofd dat je niet eerder gegaan bent.

• Willem Christiaan

Als je bloed vuurrood was dan is dit waarschijnlijk een gesprongen aambei, maar als je poep donker tegen zwart aan was dan zou ik direct bij een huisarts langs gaan. Ik zou me zoals ik je lees nog niet al teveel zorgen maken alhoewel aambeien wel erg ongemakkelijk en pijnlijk kunnen zijn.

Willem

• Joke (moderator)

Wil jullie even vertellen dat ik eindelijk weer naar het toilet geweest ben

en het was gelukkig over geen helder rood bloed maar wel donkere

ontlasting ( bijna zwart ) , maar heb geen buikpijn meer.

Dus wil het denk ik hier bij laten.

Wil jullie bedanken voor het meedenken en beantwoorden.

Liefs Joke (moderator)