wow dat viel echt mee [ uwv ]

• m@ms

hoi allemaal

t'is lang terug dat ik geschreven heb maar ik ben der nog:D afgelopen week moest ik naar het uwv voor de wia keuring…….bloednerveus ging ik heen met de gedachte : ze nemen het toch niet seriues etc , mede doordat ik zoveel negatieve verhalen had gehoord en gelezen en wat blijkt?

deze arts nam mijn klachten en diagnoses wel degelijk seriues , hij wist o.a wat fms met je doet , nam alle tijd en gaf mijn werkgever in indirecte zin ongelijk

het was niet eens duidelijk dat ik wel degelijk al die tijd wel had gewerkt op at basis in aangepast werk::o

kortom , omdat mijn gezondheid de laatste maanden verslechterde is mij een vorm van wia mondeling toegezegt en zo rond okt moet ik voor de herkeuring.

hoe alles verder gaat lopen , geen idee maar ik ben een stuk rustiger.

wilde ik even aan julie kwijt(:D

• Pepe

Zie, er zitten ook goeie bij, maar blijf alert.

Er is altijd weer een arbeidsdeskundige of andere semi-ambtenaar die roet in het eten kan gooien.

• aletta

ik moest eigenlijk ook gisteren, maar de keuringsarts was ziek ( blijven ook mensen he) dus is het nu verzet naar 12 februari. Nog 2 weken stressen erbij….

Fijn dat het voor jou goed gegaan is, ook wel eens fijn om te lezen!

• chantal

Ik moet 8 februari naar het uwv maar zie er echt tegen op. Krijg deze keer een andere arts dan ik de laatste jaren gehad heb dus ben benieuwd heo die zal zijn.

Maar ben blij voor je dat je een goede ervaring hebt met het uwv dat is vaak voor anderen anders.

• Joke (moderator)

Ben blij dat het zo goed is afgelopen is eens wat anders dan al dat negatieve wat je altijd hoort.

Eindelijk gerechtigheid zou ik zeggen.

Gefeliciteerd met de goede afloop.

Liefs Joke (moderator)

• Gemma

Even een vraagje; is deze site nog up to date of bestaat die niet meer? Ik kan mij n.l. helemaal vinden in de klachten van Lizet hier, en had daarover graag informatie gehad wat te doen na zoveel jaar met pijn te hebben gelopen, hoe hebben anderen het opgelost, waar zijn zij naar doorverwezen enz., graag een reactie, alvast bedankt, gr. Gemma

• Pepe

Wie..?