aanstekers ( ja ja )

• Pepe

Ik heb nog een tip:

Zoek eens of je de ‘Djeep’-aansteker kunt vinden in de buurt, dat zijn die vierkante platte aanstekers met een grote knop, ze zijn bijna niet meer te krijgen, maar bij ons in de buurt zit nog een adresje. Mocht je niets kunnen vinden, dan hoor ik het wel.

• heezy

Marieke (moderator) Schreef:

——————————————————-

> ps rook niet maar steek kaarsjes aan haha

> pps tenzij een wietje tegen de pijn en

> bijwerkingen van mtx

hoezo wiet?

ik dacht dat drugs de bijwerkingen van de mtx versterkten, of geldt dit alleen voor alcohol?

• Helma

Bedankt voor de tip Pepe,ga er naar op zoek,en anders via internet bestellen.

Groetjes Helma

• Pepe

En als het niet lukt, laat het maar weten…

• Helma

Fijn,bedankt

gr. Helma

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

dit geld inderdaad voor alcohol. Wiet zorgt ervoor dat je minder misselijk bent, beter kunt slapen (ontspannen) en meer trek krijgt. Vanzelfsprekend moet je het niet teveel gebruiken. Zelf rook ik niet door tot ik stoned ben maar tot ik net voel dat ik wat ontspannen raak en dan ben ik minder misselijk en slaap ik beter.

Je vind hier op de site wel meer topics hierover, ik heb er inmiddels heel veel ervaring mee.

Groetjes Marieke (moderator)

ps overigens weet mijn reumatoloog dat ik af en toe gebruik tegen de mtx, hij vind het prima

• USBvuurtje

Als je rookt doe het dan goed met een elektrische aansteker. zodat je toch nog een beetje denkt aan het mileu.

ook wel USBvuurtje genoemt.

voor meer info kijk op : www.usbvuurtje.nl

De enige oplaadbare aansteker