aanstekers ( ja ja )

• Helma

Hallo,moet even mijn ongenoegen kwijt, ik mag graag een sigaretje roken (ik weet het) ,maar het probleem is,waar vind ik nog een aansteker die met weinig druk aan te maken is.

Tegenwoordig kun je ze met heel veel druk pas aanmaken,wat met pijnlijke reuma handen niet kan,de rede dat ze dit doen is dat kinderen ze niet meer zo makkelijk aan kunnen maken,wat op zich natuurlijk een prima zaak is. Weet misschien iemand hier een oplossing voor of zijn er wel misschien reuma aanstekers?,wat denk ik wel niet zo zal zijn.

Als er meer mensen zijn die hier last van hebben hoor ik het graag.

Groetjes Helma:(

• miranda1963

Hier hetzelfde probleem, Helma.

Ik heb ook heel wat aanstekers weg gegeven omdat ik er niet mee overweg kon.

De aanstekers met het wieltje is helemaal tien keer niks. Ik heb nu een cricket aansteker en die is redelijk licht te bedienen. De meeste moet ik met twee handen kracht zetten. Waardeloos gewoon.

Ik denk dat het een kwestie van uitproberen is in de winkel welke voor jou het beste werkt.

Tegenwoordig koop ik er geen eentje meer die ik eerst heb uitgeprobeerd. Van reuma-aanstekers heb ik helaas niet gehoord.

Groetjes Mir@nd@

• Alphons

Hoi,

het staat misschien een beetje raar maar anders neem je toch gewoon een kaarsenaansteker.

Groet

• Els

Of lucifers

• Marieke (Beheerder)

De aanstekers van goedkope winkels zoals Action hebben iig vaak geen beveiliging. Enne ook ik vind een kaarsenaansteker, fornuisaansteker heel handig.

Groetjes Marieke

ps rook niet maar steek kaarsjes aan haha

pps tenzij een wietje tegen de pijn en bijwerkingen van mtx

• Roetsie

Marieke heb je dan ook een bepaald merk/ merken? want ik heb een paar keer een kaarsenaansteker gehad maar ook die gaan zwaar en krijg ik niet aan.

rook gelukkig niet meer, maar brand ook wel graag een kaarsje

lange lucifers werken bij mij het best

• Sacha

Ik rook dus wel gebruik vaak m'n keukenaansteker merk leifheit, alleen als die leeg is heb ik hulp nodig om dat ding te vullen :X

Soms kun je bij de “beveiligde” aanstekers een puntje wegdrukken en dan hoef je de volgende keer niet meer zo hard te drukken.

Verder ben ik verslaafd aan.. enbrel,mtx,movicox,omeprazol en foliumzuur, ….hoe bedoel je gezond of ongezond????X(

Groet van Sacha

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

eh… Ik gebruik ze van het eigen merk van AH.

Die zijn niet zo groot, ik heb kleine handjes…

Groetjes Marieke (moderator)

• Pepe

….maar een grote mond ! ;)

• Helma

Hallo,bedankt voor de reacties,zelf heb ik een aansteker fabrikant gemaild,die gaf als tip een luxe aansteker te nemen met 2 jaar garantie,die zouden wel lichter aan te krijgen zijn.Ga dat denk ik eens proberen.

groetjes Helma