Is reumadorp weer terug...??

• Paul (beheerder)

In 1999 werd Reumadorp.nl gelanceerd, een online ontmoetingsplaats voor reumapatienten.

Een erg succesvol concept met een fantastische chatfunctie. Zin een een goed gesprek?

Op Reumadorp was altijd wel iemand te vinden om te stoeien over medicatie of rolstoelen..

Helaas trok het Reumafonds in januari 2009 de stekker uit het Reumadorp. Dit had protest

tot gevolg, maar het mocht niet baten.

Tot mijn verbazing ontdekte ik vandaag dat oud-bewoners van het Reumadorp.nl het initiatief

hebben genomen tot een nieuw dorp. Kijk maar eens even op: http://www.reumadorp.com

Kom binnen in het Reumadorp, dé ontmoetingsplaats op internet voor mensen met reuma.

Deel in het dorp uw ervaringen met reuma via de chat, of het forum, maak gewoon een praatje

of raadpleeg informatie over reuma. Thuis vanachter uw pc zit u middenin de gezelligheid.

Ik wens de beheerders veel geluk bij de verdere ontwikkeling van de site en hoop dat dit

nieuwe reumadorp het succes van de oude versie zal evenaren. Misschien komt op termijn

de URL http://www.reumadorp.nl wel weer beschikbaar. ;)

Paul (beheerder)

• Pepe

Ik heb me aangemeld bij de concurrent, maar ik vind het hier leuker… ;)

• Andie

Er zitten ook veel oud-bezoekers van het reumadorp op de chat van www.reumaforum.nl

Ik weet van hun dat ze inderdaad zoekende zijn naar een goede chat want veel zijn elkaar uit het “oog” verloren.

Ik zal deze tip dan ook aan hen doorgeven.

• Lana

Ik heb me ook aangemeld ;)

• Maria

Ook wij zitten met een stel mensen op het reumaforum.

Iedereen mist het “echte” reumadorp heel erg en zijn zoekende

naar een alternatief.

Veel mensen zijn helaas het kontakt met veel lotgenoten

verloren, wat erg jammer is.

• merel40

en, is het wat die nieuwe reumadorp site?

• martin dobber

hoe kan ik inloggen het lukt me niet

• Janny71

Hoi Martin,

het is heel goed mogelijk dat je niet kunt

inloggen.

Je reageert op een oud bericht uit 2009. Vandaar.

Janny