Afvallen & reuma

• Inge007

Goededag Marieke,

Inmiddels ben ik in blok 2 van het SanaSlank eiwitdieet en dit bevalt me erg goed. Na een moeilijke start heb ik inmiddels me draai gevonden en leer ik ook veel meer over voeding (in combinatie met reuma). Dit gaat natuurlijk een beetje automatisch als je zo bezig bent met afslanken. Ik merk wel dat ik flink aan het afvallen ben en ik zie er naar uit om het laatste blok te halen waar ik dan hopelijk op m'n ideaal gewicht zit.

Het fijne van Sanaslank is dat ze erg interactief zijn. Naast het altijd klaar staan voor vragen, en ja die heb ik met regelmaat door mijn reuma, vind ik het ook fijn dat ze me op de hoogte brengen van het laatste dieet nieuws. Hier komen vaak tips in terug die ik zelf dagelijks toepas. Echt een aanrader! Ook is een vriendin van mij, doordat ik het had genoemd onderdeel geworden van het eerste eiwitdieet van Nederland, door de training te volgen en zij mag zich nu officieel belegeidings- en verkooppunt van SanaSlank noemen.

Inmiddels heb ik zelf al een groot deel van het brede assortiment aan eiwitproducten geprobeerd en moet ik zeggen dat ik ook erg tevreden ben over de kwaliteit, soms heb ik wel is een product dat me niet bevalt. Maar goed, smaken verschillen, zo vind ik ook niet altijd alles lekker in de supermarkt.

Ik vroeg me af of iedereen positief is over die eiwit dieet en wellicht heb jij wat aan mijn tips over dit eiwitdieet!

Groet Inge

Tekst gewijzigd door beheerder,

dit lijkt wel erg veel op reclame als je drie keer linkt naar een webshop , reclame is verboden en wordt niet toegestaan. Het is aan iedereen verder om nu zelf te beoordelen of je wel of niet door wilt klikken naar de hoofdpagina van Sanaslank en vanaf daar naar de webwinkel. Marieke (beheerder)

• aletta

Een eiwitdieet is niet voor iedereen verstandig. Voor mij zou het zeer zware complicaties opleveren.

Zeker als je medicatie gebruikt en een ziekte als reuma hebt, zou ik nooit met een dergelijk dieet (of soortgelijke dieeten) beginnen zonder voorafgaande medische goedkeuring

In je wel heel erg op reclame (ja nog steeds wat mij betreft) lijkende bericht zie ik dit helaas niet terug.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Het is ook bijzonder dat het bericht aan mij gericht wordt… Terwijl ik probeer aan te komen.

Maar goed ik kan niet met zekerheid zeggen dat het reclame is dus iedereen moet zijn eigen conclusie trekken wat betreft dit dieet. Mijns inziens hoeft geen enkel dieet ‘duur’ te zijn en gedaan te worden met allerlei producten uit webshops tenzij een diëtiste je dat echt zou adviseren. De meeste diëtistes weten je echter met normale producten en voeding te adviseren.

Groetjes Marieke (beheerder)

• famke

Inge noemt nergens dat zij reuma heeft.

Zij zegt iets te leren over voeding en reuma maar dat is heeft een andere betekenis.

Dubieus ivm reclame maar wie met reuma op deze site gaat een dieet volgen zonder inschakeling van arts?

Niemand toch?

Groet Famke