sta-op fauteuil prominent

• theo rieken

plus minus 9maanden geleden heb ik een sta-op stoel gekocht bij prominent kosten 2500,00 euro

mij was beloofd dat hij geschikt was voor reuma pat. maar niets was minder waar , ik heb de klacht doorgegeven aan prominent dat ze dit soort stoel niet aan reuma -pat.moeten verkopen omdat het leer veel te hard is en men last gaat krijgen van de rug,naar plus minus 2 maanden kreeg ik bericht dat er iemand langs zou komen ,is gebeurd heeft een en ander genoteerd en ik zou nog horen,dat was op 27 juli het is nu 11okt. en ik heb nog steeds niets gehoord, ik wil andere reuma pat. waarschuwen dat men zo maar geen stoel moeten kopen bij deze firma en je niet laten verleiden door de GROTE kortingen en het verhaal van hun deskundige zitadviseurs vraag een proefperiode van 3 maanden zeker voor het bedrag waar ik deze stoel voor heb gekocht,ik ben nog steeds in gesprek met prominent maar heb weinig hoop op een goede afloop.

• ellie

ik heb vorig jaar een aan gemeten opsta stoel gekregen ook voor reuma dat ding was kei hard na verschillende klachten dat het zo niet ging heb ik hem terug laten halen

• Wilco

Prominent in Nunspeet staat ontzettend slecht bekend inmiddels. Je wordt er belazerd tot en met. Helaas trappen er nog steeds mensen in maar het praatje gaat al geruime tijd dat het slechter gaat daar. Eerst trappen mensen er in maar zodra er klachten komen gaat het hard bergafwaarts. Ik zou ook niemand aanraden om iets te kopen bij deze firma, geloof maar niks van wat ze zeggen en als je de reclames ziet die al zo misleidend zijn en het feit dat je bij een sta-op stoel nota bene de sta op functie nog bij moet betalen wat een vermogen kost dan weet je al dat je belazerd wordt.