enbrel prikpen

• jo

hallo..ik gebruik sinds kort enbrel samen met de mtx die ik a een jaar gebruik..krijg nu de prikpen van enbrel..hebben jullie hier al ervaring mee?

gr jo

• Willem

Jo

Hoeveel mg zijn die prikpennen is dat 25 of 50 mg. Ik gebruik zelf de 50 mg spuiten en ben ook benieuwd naar de prikpennen.

groetjes

Willem

• jo

hoi willem

ik heb ze vandaag opgehaald bij mijn apotheek. 50 mg..donderdag kom er iemand van de thuiszorg om uitleg te geven..

groetjes jo

• Ingrid

Hallo

Ik heb nu 2 x geprikt met de prikpen. Vind het erg handig. Het gaat sneller dat de injectie.

• andrea

ben benieuwd naar diegenen die de enbrel prikpen al gebruiken

prik nu iedere week mtx en ga dan ook enbrel wekelijks gebruiken

zijn er gebruikers die al bijwerkingen van het middel hebben

groetjes andrea

• jo

ik heb gisteren voor het eerst met de prikpen gespoten..vind het veel fijner als de gewone injectie,s

ik gebruik nu sinds een jaar mtx..en sinds 3 mnd enbrel..ik moet zeggen dat het met de pijn veel beter gaat..

maar ik voel me er niet zo prettig bij..veel hoofdpijn..en niet lekker in me vel..hoop ooit nog dat ik de mtx mag laten gaan..

ik heb echt het idee dat het daardoor komt..voelde me al niet zo prettig met mtx..maar nu in combi met enbrel erbij is het nog erger..

groetjes jo

• Willem

Hallo,

Gisteravond nieuwe lading enbrel gekregen en nog steeds de injecties. Ben benieuwd wanneer ik de prikpen ga krijgen. Ik denk dat ik voor de volgende zending maar is ga vragen of en wanneer ik de prikpen krijg.

Willem

• jo

hallo willem

de prikpen moet eerst aangevraagd worden door je reumaconculent of reumataloog..

die gaat dat dan regelen..dus zou even bellen als je intresse in de prikpen heb!

je moet wel eerst je voorraad spuiten opmaken,maar ja dat is normaal gezien de prijs..

sucses!

groetjes jo

• Willem

Jo,

Ja logisch dat de spuiten eerst op moeten heb er net 12 gekregen. Ik zal in december op het anti tnf spreekuur bepraten met de reumatoloog. Bedankt voor je informatie.

Willem

• timmermans

mijn vraag is de prikpen is die ook in 25 mg te krijgen hoogachtend mevr timmermans.