Inject in SI-gewricht, iemand ervaring?

• martha

Ik heb vorige week een injectie in het SI gewricht gehad en heb nu daardoor continu slaap in mijn hele linker voet en in de tenen van mijn rechter voet

• Riet

nee, helaas heb ik geen ervaring maar moet donderdag een spuit helen, lijkt mij wel eng maar moet er maar aan toe geven, loop al een jaar met klachten, een half jaar therapie gehad zonder resultaat, hij wist niet wat er aan de hand was maar een andere therapeut wist het gelijk, ben naar de orthopeet geweest moest onder de mri, daar was duidelijkjheid vandaar deze behandeling.

ik laat het weten wat mijn ervaring is

vgr Riet

• Paul (moderator)

Hoi Riet,

Succes donderdag, hoop dat de injectie helpt…

Paul (moderator)

• Joke (moderator)

Hoi Riet,

Hoe is je injectie gegaan…???

Hoop dat het een beetje meegevallen is.

gr Joke (moderator)

• monique

hallo,

Ik weet dat het een oud berichtje is waar ik op reageer, maar ik heb zelf ook een ontsteking in het si gewricht al 4 jaar en zou graag weten hoe het u is vergaan de afgelopen 2 jaar na u bericht.

Gr Monique

• Jopie1982

Hoi Monique,

Inderdaad een oud berichtje, maar ik ben nog steeds actief op het forum.

In het begin van al het medische gezeur zag ik overal onwijs tegenop, vond ik alles eng en nu…..nu weet ik niet beter.

Tegenwoordig maak ik me er niet meer druk om en dat werkt het beste.

Wat mijn rug betreft…..inmiddels kom ik niet meer bij ne neuroloog maar loop ik alleen nog maar bij de reumatoloog (als ik het dan nu alleen even over mijn rug heb).

Pijn heb ik nog steeds, de ene keer wat meer dan de andere keer), medicijnen gebruik ik ook nog steeds. Spuit nu MTX en heb elke dag arcoxia. Hiermee kan ik het

allemaal redelijk volhouden.

Dus tja……een paar jaar verder, heel veel ervaring en onderzoeken verder….maar klachten en pijn nog steeds.

Maar dat is ook iets wat helaas nooit meer weg zal gaan….!

• sabine

hoi heb ook mijn si gwricht ontstoken al meer dan een jaar dat ik het weet maar wie weet hoe lang ik er al mee rond loop heb zaldiar bruistabletten daar neem ik er soms 8 van anders hou ik het niet uit

heb vandaag mijn eerste prik in mijn si gewricht gehad je voelt een klein prikje steld echt niks voor en dan ben je al klaar 7 maart krijg ik de 2 prik hoop dat het hier door beter wordt is natuurlijk afwachten

groetjes sabine

• Riet

Heb al lange tijd last van mijn si gewricht, heb 2 x een spuit gehad de 2e keer met behulp van rontgen zodat ze precies op de juiste plek konden prikken.

de spuiten stelden niet veel voor, alleen beetje een drukkend gevoel maar dit was zo weer voorbij.kreeg alleen heel veel last van opvliegers, vooral 's nachts.

het heeft wel verlichting gegeven maar niet voldoende, zal voor de derde keer weer moeten, wil het eerst proberen met speciale pleisters zoals op deze site te zien is.

Dit kan door de fysitotherapeut behandeld worden, mijn schoonzus heeft daar veel baat bij gehad.

Dus ik waag een gokje, mocht dit niet voldoende zijn dan ga ik alsnog weer voor een spuit