mini-scootmobiel, ervaringen?

• Qwerty

Scootmobielen kennen we allemaal natuurlijk,

maar je hebt ook van die kleine versies. Je kunt

ze opvouwen en in de kofferbak van de auto

leggen. Jullie weten vast wel wat ik bedoel.

Heeft iemand daar ervaringen mee? Deugen ze,

of liggen er na de eerste week al onderdelen af?

Hebben iemand hier ervaring mee, of iemand in

in de omgeving? Of er anderszins een duidelijke

mening over (positief of negatief)?

Liefs,

Qwerty

• Marrion

Hoi Qwerty,

Ik heb al bijna 2 jaar zo'n opvouwbaar scootmobiel. Ik heb er tot nu toe geen brokken mee gehad en ik vind het 1 van de beste aankopen die ik tot nu toe gedaan heb.

Het maakt ‘weggaan’ zoveel gemakkelijker en geeft me een groot gevoel van vrijheid. Ik ben nu niet meer afhankelijk van iemand die mijn rolstoel duwt en als wij gaan winkelen of naar iets anders toe gaan, kan ik ‘gaan en staan’ waar ik maar wil. Dus tot nu toe van mij alleen maar lof voor die scootmobieltjes, ik ben er erg blij mee en

tevreden over. Van mij alleen maar positieve dingen !

Groetjes,

Marrion.

• Qwerty

Hoi Marrion, bedankt voor jouw positieve

ervaring. Is de actieradius en snelheid geen

bezwaar? Wat als je zonder stroom komt te

zitten, krijg je de scootmobiel dan nog van

z'n plek? Welk type heb jij zelf?

Liefs,

Qwerty

• Heleen

geen ervaring mee, maar ik weet wél dat juist die mini-dingen absoluut geen vering hebben. dus ben je gevoelig voor schokken, dan lijkt t mij geen goede optie.

• Qwerty

Daar zou je wel eens gelijk in kunnen

hebben, Heleen. Ik ben wel niet SUPER-

gevoelig voor schokken, maar de algehele

wegligging lijkt me niet fantastisch.

Maar ik ben ook erg benieuwd naar de

actieradius (gebruikerservaringen), etc..

Liefs,

Qwerty

• marja

Ha Qwerty

Jij vroeg naar ervaringen van een opvouwbare schootmobiel, ik heb hem al 2 jaar naast mijn groote schoot en het bevalt mij prima je bent niet zo gebonden als in een rolstoel en kan je eigen weg weer gaan . Ik gebruik hem als we samen gaan winkelen en met vakantie , daar is hij goed voor vind ik zelf. Je zal het is moeten uit proberen misschien kan dat wel. Succes er mee .

Marja

• Isabella

Hai Qwerty,

Bestel je scoot mobiel niet bij PRACICOMFORT erg slechte service, mijn oma zit nu al 6 weken op de oplader wachten!!!

Ze zegen ieder x dat hij nu echt opgstuurd word.

Moet zeggen als hij rijd is de scoot mobiel super ,de Roemba 22).

Maar ja de service speelt ook parten he! als je er niet op kan rijden omdat ze geen nieuwe oplader sturen of in vooraad hebben is dit wel een hele slechteservice.

Als je hem wil bestellen staan ze binnen 2dagen op de stoep !! Maar met problemen zie je ze niet!!!

Groet Isabella

• Qwerty

Bedankt voor jouw ervaring Isabella.

Service is natuurlijk ook erg belangrijk.

Liefs,

Qwerty

• Hugo

Beste Qwerty,

Ik heb zelf een opvouwbare scootmobiel. Heb er goede ervaring mee.

Een handige website over opvouwbare scootmobielen is opvouwbare scootmobiel.

Succes.

Hugo

• Fred

Ik zat even te kijken, toen kwam ik bij dit onderwerp terecht en zag het bericht over de oplader die heel laat geleverd werd bij http://www.practicomfort.nl

Zolang duurde het bij mij niet hoor, was met een paar dagen binnen. Maar misschien moet u anders even kijken bij http://www.promminent.nl ?

Nou ik zou mij er verder niet mee bemoeien. Groeten Fred