Gepost door: Marian de Paauw ()
Datum: 21 december 2008 11:16
Ik loop sinds drie jaar bij de internist, daar kwam uit dat ik al jaren last van mijn rug heb s“nachts, door ontstekingen.Het doet hem denken aan Bechterew, daar ik ook al jaren een pijnlijk stuitje heb, ook als ik niet fiets of ook maar wat doe. De foto”s lieten zien dat ik extra bindweefsel bij mijn stuitje heb.Ook loop ik al sinds 1998 met terugkerende oogontstekingen deze horen bij de onderliggende ontstekingsbron: de zog. Bechterew.Al sinds 1998 was niet bekend dat het probleem van heel veel pijn s"nachts en na het opstaan hoorde bij reumaverschijnselen.Ik gaf de schuld aan alle matrassen, thuis en in hotels! Ik heb het beruchte ontstekingsgetal
hbl27 ofzo in mijn bloed! Na een bezoek aan de reumatologe kreeg ik Celebrex 1 tablet voor het slapen. Hierdoor heb ik vrij goede nachten en kan weer uit logeren zonder boos op de matrassen te worden. Celebrex zorgt er ook voor dat mijn oogontstekingen niet echt doorzetten. Wel ben ik nu afhankelijk geworden van dit medicijn, want toen ik vorig jaar 10 dagen ermee gestopt was kon ik niet meer normaal lopen, zitten enz.
Ik ben benieuwd naar reacties en sta open voor vragen.