Hoi iedereen,
Na wat research heb ik het formuliergevonden waarin je de teruggave kunt vragen.
http://www.hetcak.nl/public/Bestanden/Internet/ceraanvraagformulier.pdf
Groetjes Sabine
Hoi, nog even een aanvulling.
Bij de 2e vraag over de 180 dagdoseringen heb ik ja ingevuld (terwijl ik maar 52 weekdoseringen slik maar dat mag omgerekend worden en als je dan boven de standaard dagdosering maal 180 uitkomt schijnt het na veel gebel ook goed te zijn) en heb er een noot aangehangen dat MTX in weekdoseringen gegeven worden met de bijsluiter van de MTX. Ik ben benieuwd, bij mij bleek er niets bekend te zijn bij het CAK en hoe komt dat………de ziektekostenverzekering heeft niet of te laat de gevraagde gegevens toegestuurd naar het CAK. Als het CAK de aanmeldingsbrief binnenkrijgt vraagt het de gegevens op bij de ziektekostenverzekering en dan…..zien we wel weer verder.
DUS HEB JE NIETS GEHOORD….VUL DAN IN IEDER GEVAL HET AANVRAAGFORMULIER IN…JE WEET MAAR NOOIT!
groetjes Karin
Ik zou in ieder geval reageren en een formulier opsturen naar het CAK.
Door problemen bij de registratie ontvangt 60% van de reumapatiënten geen compensatie. Zij gebruiken medicijnen die apothekers zelf bereiden en die daardoor geen landelijke code krijgen. Hetzelfde probleem speelt bij mensen die een medicijn gebruiken dat op de medicijnlijst staat als een wekelijkse injectie en niet als tablet.
Onterecht geen 47 euro. Wat kunt u doen?
Mensen die vinden dat ze recht hebben op de toeslag van 47 euro maar deze niet automatisch krijgen, kunnen bij het CAK zelf een aanvraag Compensatie eigen risico indienen. U vindt het aanvraagformulier op www.hetcak.nl. U kunt het aanvraagformulier ook telefonisch aanvragen via het gratis informatienummer van het CAK 0800- 2108