goedkope glucosamine

• beheerder

Goedkope glucosamine beter dan duurdere.

Glucosamine is een voedingssupplement dat vaak wordt gebruikt om symptomen van artrose te verlichten. De Consumentenbond heeft de meestverkochte glucosamine bij drogisterijen getest en de goedkope merken blijken beter dan de duurdere. Het gaat om Glucosamine Complex van €8,95 van de Hema. Een goede koop is ook DA Glucosamine Chondroïtine (€13). Etos Gewricht Totaal Stap 2 (€13,50) komt ook goed uit de test. Deze merken scoren het best op prijs en hoeveelheid glucosamine en geven op de verpakking correct aan wat erin zit. De etiketten zijn ook het duidelijkst.

bron: NU.nl

• Hummie

Bij mij werkt het helaas niet.

• Jopie1982

Ik slik het ook, en merk zeker wel wat verbetering.

Ik gebruik Orthica, dan betaal je dus per pot zo ongeveer 45 euro en daar doe je dan een dikke maand mee.

Maar goed ik ben wel benieuwd hoe, wat, waar, hoeveelheid enz. ze dan getest hebben.

• beheerder

Leden van de Consumentenbond

kunnen de info downloaden op:

http://www.consumentenbond.nl/test/gezondheid_voeding/voeding/glucosamine/onze_test/testresultaat_glucosamine/

Dusss..wie is er lid?

Paul (beheerder)

• Jopie1982

Ik helaas niet, maar mocht iemand het downloaden dan ben ik zeeeeeeeeeeer benieuwd en hoor/lees ik het allemaal graag.

• Paul (beheerder)

Hallo prikkers,

Ik kreeg een e-mail van Claire de Lune,

ze stuurde me de glucosamine-test van

de Consumentenbond. Dus voor iedereen

die het graag wil lezen, hier is het:

Test Consumentenbond Glucosamine

Bedankt Claire !!

Paul (beheerder)

• Sieb

Bedankt voor deze informatie, Hierdoor kan ik een betere keuze maken.

Hopen dat het bij mij gaat werken,

Sieb

• Drikus

hallo.ik heb reuma en versleten heup.sinds 3 maanden slik ik glucosamine.de goedkoopste en de beste uit de test is gekomen.die is van de Hema.ik heb er baat bij.

• Drikus

Ik zat zo net telezen,ik zie prijzen die er staan 45 euro.ik betaalt 11,50 voor heen 8.50 120 tabletten. ik neemt 2 tabletjes per dag.maar ik ben ook wel van de pijnstillers af.het glucosamine-chondroitine-msm.hema.

• maria

hoi ik ben een vrouw van 50 jaar heb botontkalking en vandaag hoorde ik dat mijn lendewervels lichte slijtage hebben en staartbeentje waardoor ik veel rugklachten heb wie kan me adviseren welke glucosamine ik daar voor kan gebruiken heb zittend werk op kantoor en werk veel met de computer hoop dat jullie me kunnen helpen wat het best is groetjes maria