hallo allemaal ,
ik heb van de week een bericht geplaatst over wat het nou toch is waar ik zo,n last van heb.
nog steeds weet ik niets , logisch ook want in twee dagen is er weinig gedaan , wel weer bij de huis arts geweest ,die zegt idd dat ik gewoon geduld moet hebben .
vanacht echt een horror nacht gehad , alles deed pijn , kon niet lopen , ziten liggen … kon echt niets .
zit nu aan de prednisolon en een andere ontstekings remmer maar die werken blijkbaar vooral in de nachten niet zoals overdag.
ik ben zo bang dat het iets erntigs is , iets wat ze over het hoofd zien , waarom heb ik nog steeds van die opgezette klieren , dat had toch allang weg moeten zijn na twee weken aan die ontsteking troep.
ook krijg ik nog steeds nieuwe ontstekingen erbij , is dat wel normaal nu ik aan die medicatie zit ?
ik weet het , ik moet afwachten maar het is zo moeilijk , ik heb het echt nodig om te weten hoe of wat , de een zegt geen reuma maar ontstekingen , huisarts denkt wel aan ra , wat is het nou .
net weer gebeld met de huisarts en moet vanmiddag m,aar weer langs komen , hij snapt er ook niets van , ik heb zoveel respect voor alle mensen die met reuma moeten leven , echt waar , wat is het slopent , die pijn , en die onzekerheid , en dat terwijl ik nog niet eens weet hoe of wat het is.
zou het een virus kunnen zijn , of een bacterie misschien ? mijn man heeft laats hoge koorts gehad , en wat uitslag , misschien wel de vijde ziekte , zou dat het ijn ? ou ik besmet zijn met het parvo virus , ik heb gelezen dat de vijfde ziekte bij volwassenenen soms flink aan kan komen . heb ook twee weken geleden een miskraam gehad , hoort ook bij het parvo virus , tenminste … kans is groot als je dat heb dat de zwangerschap eindigt in een miskraam.
wat moet ik nou ?
heeft misschien iemand ervaring met het parvo virus ? lijkt dat idd zo op reuma ?
kan iemadn mij zo spoedig mogelijk andwoord geven want dan heb ik oook wat te vragen aan de dokter , misschien dat er mensen zijn die weten waar naar gekekene moet worden …
alsjeblieft ?!?!?!? kan iemadn mij hiermee helpen.
groetjes