Slijtage rug jong iemand HELP

  • Remon

    Hee,

    Ik ben 15 en heb al 2 jaar last van mijn onderrug, nu ben ik in het ziekenhuis geweest foto's laten maken en die zeggen dat ik slijtage in men rug heb dus nu moet ik of een operatie of ze laten me lopen met klachten…

    Ik hoop eigenlijk dat ik eraan geopereerd kan worden want ik zit bij Fc Groningen B1 dus ik hoop wel dat er iets aan gedaan wordt.

    Groetjes

  • Joke (moderator)

    Hoi Remon,

    Wat vervelend voor je ik hoop idd dat het beter kan worden

    voor je .

    Verder reageer je op een bericht uit 2007 dus of Jolan zelf

    nog gaat reageren weet ik niet

    gr Joke (moderator)

  • Jopie1982

    Volgens mij was ik deze vroegere Jolan (toen nog annoniem en voor het eerst).

    Inmiddels zijn we inderdaad een aantal jaren verder.

    Ook ik heb gesprekken gehad over zo'n operatie. Maar bij mij zit de slijtage bij mijn SI gewrichten en ruggewervel, in de overgang van die twee.

    Die plek was zo moeilijk operabel en zo gevaarlijk dat ik toen gekozen heb het niet te doen.

    Ik heb heeeeel veel in mijn leven moeten aanpassen, medicijnen gekregen enz. maar ik kan er nog redelijk mee leven.

    Heb goede en slechte dagen, maar laat je aub goed voorbereiden en vraag alles wat je vragen wilt.

    Sterkte ermee.

    Het is en blijf moeilijk als je jong en sportief bent en dit te horen krijgt, mijn wereld was toen compleet ingestort.

  • Joke (moderator)

    @ Jopie : Leuk dat jij toen Jolan was ………hahahaha had ik

    niet gedacht :)-D !!!

  • Jopie1982

    Hihi, geef niet hoor, is natuurlijk ook al weer zo lang geleden.

    Maf of dit zo terug te lezen.

    Ik weet nog heeeeeel goed de paniek die ik toen voelde, mijn wereld was echt in elkaar gestort.

    En moet je nu zien….zo'n 4 jaar later, slijtage in mijn nek, schouders, vingers, pols, knie….had ik toen ook niet gedacht.

    Al met al veel moeten inleveren, veel moeten aanpassen, maar ik kan er nog steeds mee leven :-)

  • Joke (moderator)

    En “het leven” dat is het belangrijkste .