reumakuren

• margot

Hallo,

Graag zou ik van jullie wat kuur-ervaringen horen.(groepsreizen - individuele reizen - keuze waarom een bep. kuur - ervaringen ter plekke etc. etc.)

Ik ben zelf 2x naar Turkije en 2x naar Montenegro geweest. Mijn plan is om in april weer te gaan, en anders voor de winter. Daar ben ik nog niet helemaal uit, ik heb nog niet geboekt.

Alvast bedankt, groet

Margot

• Will

Hallo Margot, ik stuur je naar je mailadres een folder toe van een kuurhotel in Slowakije. Daar ga ik 5 november naar toe, en ben daar afgelope jaar ook heen geweest.

Hartelijke groet

Will

• Mirjam

Ik wil graag in kontakt komen met iemand die een reumakuur heeft gedaan, heb het nooit gedaan maar ben wel aan het overwegen, heb hier en daar gekeken en vind het knap prijzig de zorgverzekering betaald achteraf ?? ik zou het nooit kunnen voorschieten, weet iemand hoe ik het beste kan doen en of wat tips voor mij ?

Met vriendelijk groet,

Mirjam

• Jopie1982

Ik zit op dit moment ook heel hard na te denken over een reuma kuur.

Ik wil graag de radon therapie gaan volgen.

Niet via injectie maar via inademing van de lucht in de bergen. Ook al zou je die zelf moeten betalen dan is het nog

redelijk te doen. Maar het blijft altijd duur.

Mijn plan is om in september te gaan. Helaas vind ik er maar weinig informatie over en dan vind ik het ook wel weer eng.

Ik wil ook dolgraag dat het effect heeft en niet dat ik er voor nop heen gaan.

Moeilijk om te beslissen want die reis zelf is ook weer een mega belasting….afwegen dus.

• O.P.WOLTERS

Jopie1982 Schreef:

——————————————————-

> Ik zit op dit moment ook heel hard na te denken

> over een reuma kuur.

> Ik wil graag de radon therapie gaan volgen.

> Niet via injectie maar via inademing van de lucht

> in de bergen. Ook al zou je die zelf moeten

> betalen dan is het nog

> redelijk te doen. Maar het blijft altijd duur.

> Mijn plan is om in september te gaan. Helaas vind

> ik er maar weinig informatie over en dan vind ik

> het ook wel weer eng.

> Ik wil ook dolgraag dat het effect heeft en niet

> dat ik er voor nop heen gaan.

> Moeilijk om te beslissen want die reis zelf is ook

> weer een mega belasting….afwegen dus.

Beste Jopie,

De beste informatie is te vinden in Duitsland door te googlen op “radon therapie”.

De heilzame invloed van radon op rheuma en artritis en verwante aandoeningen zijn al 2000 jaar (!) bekend en er zijn geen nagatieve bijwerkingen ooit gemeld. In de bergen wandelen heeft overigens geen zin: U zult naar een badplaats moeten als Bad Kreuznach of Bad Munster an Stein. Op de sites van die Badplaatsen is uitvoerige informatie te vinden. Een 7-daagse kuur kost ongeveer € 250.

IK hoop u voldoende geinformeerd te hebben.

O.P:Wolters