nek: slijtage? of anders?

• Jopie1982

Hoi Kim,

Als het goed is zijn dat ook zaken die je arts met je gaat bespreken. Welke “behandelingen” er mogelijk zijn, wat het risico is, wat wel en niet mogelijk is. Normaal gesproken als je de uitslag krijgt zal dit al besproken worden of met een vervolg afspraak.

Mocht je op de één of andere manier geen arts meer hebben, ga dan naar je huisarts en leg hem de situatie uit, dan krijg je zeker weten wel een verwijsbrief en kun je de zaken gaan bespreken.

Heel veel succes en sterkte, hopelijjk kun je de pijn handelen!!

• carla

hai, dit lijkt eerder op een artrose, dus slijtage. die zorgen voor t knarsen omdat er geen of weinig kraakbeen tussen zit. Het risico is beknelling en dus een nekhernia. Ik heb een 3 dubbele nekhernia en werd ook niet serieus genomen, ik ben op eigen houtje naar ziekenhuis gegaan en heb een MRi afgedwongen, en inderdaad, ik had een hernia met een ernstige nek slijtage..en ik ben pas 43!

Je huisarts zou dit moeten weten, de diagnose is makkelijk te stellen.

suc6

carla

• Pepe

Hoe dwing je een MRI-scan af….?

• peet

ik herken het zeker….en na jaren dit gevoel te hebben en door te gaan lopen zeren met miijn klachten bij de huisarts kreeg ik een briefg mee voor foto's maar voor ik daar was werd het ineens zo erg dat het op een tia leek…mijn huisarts gooide t denk ik ook op de fybro…maar de slijtage van de nekwerfels ehm ertussen is dus iets dat wel biij fybro hoort….komt sneller voor bij deze mensen…vandaag dus vast gesteld en nu verder…met pijn en morfine…

• AE

Hallo Anne,

Hoe is het met je nekklachten etc. verder verlopen??

Gr. AE