Gewichtsafname/Arava

  • Gabriele

    Hoi, ik slik sinds ca. 5 maanden Arava. De ontstekingen zijn sinds dien wel rustig gebleven, heb nu veel meer energie en kan ook wel veel meer. Behalve een active stoelgang geen bijwerkingen maar ben wel ca. 7 kilo afgevallen. (Was ook wel nodig, dat wel). Heb geen dieet gevolgt. Heeft er iemand ervaring mee. En stopt dat afvallen naar een tijdje?

    Groetjes Gabriele

  • anne

    Heb er geen ervaring mee, maar het eerste wat bij mij opkomt is het meer aan energie wat je hebt en dus waarschijnlijk meer in beweging bent, omdat je je ook waarschijnlijk beter voelt!

    Misschien heb ik het mis, maar het was het eerste waar ik aan dacht

    groeten

  • Gabriele

    Bedankt voor je reaktie, Anne.

    Ja ik beweeg nu stukken meer, maar ondertussen ben ik wel 5 maanden verder en val nog steeds af. Het ging niet heel geleidelijk aan, maar dan ineens binnen 21/2 maand 6 Kilo. Maar ik ben er wel blij mee. In de bijsluiter van Arava wordt het wel vermeld, maar heb er nooit bij stil gestaan.

    ben trouwens niet geheel van mijn klachten af, maar het gaat stukken beter.

    Groetjes Gabriele

  • Suzy

    Ik neem ook enkele maanden Arava en ben op 5 maanden ook 5 kg  afgevallen; ik heb zeker niet meer bewogen, integendeel, veel bursitis in heupen gehad. Dus zal wel van Arava zijn.