Mijn haren gaan altijd recht overeind staan als ik het woord prednison maar hoor!!!
Ik weiger het pertinent,als je het gebruikt zijn de bijwerkingen gewoon rot,maar op de lange termijn is het ene grote hap ellende,en helaas krijg je die mensen omdat ze vaak ouder zijn niet te spreken
Mijn moeder heeft jáááren geleden ook prednison gebruikt voor haar reuma,en waar is waar je knapt op!!!
Maar nu is ze 82 jaar en de ellende is niet te overzien,door de botontkalking is maar liefst 26 centimeter gekrompen,met als gevolg dat haar rugwervels over elkaar zijn geschoven,de pijn is bijna ondraaglijk.
En ze loopt nu al ruim een jaar te tobben met een eenvoudige botbreuk(gevallen) in haar arm,2 maal geopereerd,pennen,platen,bottransplantatie.
Het is zo sneu!!,mijn moeder is een hippe tante,ziet er geen dag ouder uit als 70,wil een hele boel maar………….de prednison nasleep is haar fataal geworden.
Dus kijk uit voor de prednisonnasleep,nu je jong bent denk je …dat zie ik dan wel weer als ik nu maar van de pijn en ontstekingen af ben……maar het heeft echt hele een hele nare nasleep
Jeannette