cervicale slip van 8mm

• mariska vermij

Mijn moeder heeft reuma en hierdoor zijn de laatste 2 jaar haar bovenste 2 nekwervels aangetast. Dit heet een cervicale slip van 8mm. Wie heeft dit ook? En wie heeft inmiddels hiervoor een operatie ondergaan?

• xxx

Hallo Mariska,

Dat ik nu dit bericht moet lezen. Dat is wel erg toevallig, ben nog nooit op deze site geweest en nu tref ik dit.

Mijn nek is op 24 oktober 2003 vastgezet, inderdaad de bovenste twee wervels. Het is allemaal erg goed gegaan, kon na drie dagen al naar huis. Daarna drie maanden in een Somikraag. Op 23 Februari ben ik uit deze kraag gekomen en het gaat goed met me. Nu langzaam revalideren, zonder fysiotherapie, moet het zelf doen. Maar volgende week wil ik weer proberen om auto te rijden. Dit is mijn relaas, als er nog iets is waar ik je mee kan helpen laat maar weten. Hartelijke groet Riny.

PS. Hoe oud is je moeder?

• yvonne

Hallo Riny,

Ik sta op het punt een operatie te ondergaan van de nek en kwam op internet jouw verhaal tegen. Graag zou ik wat meer informatie van je willen. Zou dit mogelijk zijn???

Alvast heel hartelijk dank,

groetjes Yvonne

• Joke (moderator)

Hoi Yvonne,

Je reageert op een bericht van bijna 7 jaar oud dus het is heel goed mogelijk

dat je geen antwoord meer op je vraag krijgt.

Verder wil ik je veel sterkte toewensen.

gr Joke (moderator)