ik heb een werkstuk over reuma

• iris

hallo,

op school moet ik een werkstuk over reuma maken en of u me wat meer informatie wou sturen ik heb al op internet gezocht maar dat lukt niet. mijn e-mail adres is iriskruisweg@hotmail.com u mag zoveel sturen als u wilt dank u wel

• sandra

kan je wat specifieker zijn, reuma is zo''n ruim begrip. en er is genoeg, heel veel te vinden op internet. www.reuma.startpagina.nl / www.reumafonds.nl / en diverse reumaverenigingen.

• saskia

je kunt ook nog kijken op www.reumabond.nl en als je op www.google.nl het woord reuma intikt komt er ook heel veel binnen op je pc. succes ermee.

groetjes saskia

• Michelle

Ik houd een werkstuk over reuma Wilt u mij informatie sturen

Mvg

• hvh

Hoi Iris en Michelle,

Wat fijn dat jullie interesse tonen en hier een werkstuk over willen maken.

Er is veel informatie te vinden op www.reumafonds.nl en op www.reuma.pagina.nl vind je heel veel over de verschillende soorten reuma. Hier op het prikbord wisselen we enkel ervaringen met elkaar uit.

Heel veel succes!

• miranda1963

Michelle en Iris,

Kijk eens hier: http://www.reumabond.nl/mijn-leven/informatie-en-voorlichting/brochures-en-folders.html

Hier kun je brochures aanvragen om te gebruiken bij je werkstuk/spreekbeurt.

Succes!

Groetjes Miranda

• jopiesaus

reuma heefd vergroeiingen en ilt lekken heet veen er kunnen bij ernstige reumas voor komen dat er stekels in je huid greien en er af moeten ge haald worde en dat doet vreselijk pijn en als je reuma zelf heb dan kan je niet meer lopen en niet meer bewegen ja misschien uuhm 10 meter lopen verder heb je hulp middelen scootmobiel rolstol steunkousen en verder heel veen pijn ik doe mijn werkstuk ook over reuma ka niks vinden op inter net pfffffffffffffffff

• G. de Boer

Beheerder, waarom word bericht van

23/05/2014 13:33 gepost door error

niet verwijderd????

Het staat er al een week en kan niet door de beugel.

G. de Boer

• Jopie1982

Hoi G.de Boer heb het bericht net weggehaald.

Kan inderdaad niet door de beugel.

Reden voor mij waarom ik het nog niet heb weggehaald is heel simpel.

Persoonlijk zwaar door de reuma, lastig om mee te leven. En helaas leeft het forum niet meer zo.

Ik hoop echt dat we het nieuw leven kunnen inblazen. Voor nu is het weggehaald, excuus!

Verder ben ik niet de beheerder, maar help ik mee.