website fibromaatjes

  • Elzina mama van Anouschka

    hallo micy ..

    dat weet ik ….

    maar ik zit er net tussen in zeg maar …

    wel al beschikking van de wao dat die stopt per half dec …

    per begin dec kan ik ww aanvragen …

    maar ik ben nu al wel verplicht alles in het werk te stellen en om een baan te vinden doe ik dit niet is er kans dat de ww afgewezen word

    dus tis niet aleen een kwastie van wao en werken maar ook weer de dreiging van doe je het niet dan kunnen we je pakken door geen uitkering te geven …..

    lekker he zon eerlijk recht sisteem in nederland .. grrrrr

    gr elzia

  • micky

    Ja, ik weet het, zoals ik al schreef is het om gek van te worden.

    Ik moet op het moment zo mijn best doen om niet door te schieten, ik kan zo slecht tegen onrechtvaardigheid.

    Afijn, ik ga zo ook even liggen want dit is niet echt om vol te houden, ik ben vrijdag middag wezen lunchen met een vriendin en mijn dochtertje en toen zijn we hier nog even gaan shoppen.Niet slim maar ik was die 4 muren zo zat.Ik heb 2 dagen met migraine op bed gelegen en sindsdien kan ik bijna niet meer lopen.Ik hoop dat ik nu snel de uitslag van die scan krijg, wellicht kan ik het dan accepteren.

    Trouwens een raar verhaal dat je nu al moet solliciteren zeg!!!!!!!!!

    groet micky

  • lokje

    Ik wil ook even reageren , ik heb wel geen Fm maar goed.Mijn reumatoloog heeft weldegelijk een brief gestuurd naar het gak om haar ongenoegen over mijn gedeeltelijke goedkeuring te melden.Deze brief kon ik ook meekrijgen om bij het bezwaarschrift te doen.Dus het is niet zo dat het niet mag.Want al jou gegevens kan de gak arts ook opvragen bij de reumatoloog.

    Ik hoef gelukkig geen bezwaar in te dienen, ze hebben bij mij na aanleiding van die brief en een paar foutjes aan hun kant de beslissing terug gedraait en ik ben volledig arbeids ongeschikt nu.

    Succes Lokje

  • micky

    Hoi Lokje,

    Het probleem zit hem in de diagnose fm die wordt nog steeds niet serieus genomen door de artsen bij het uwv.Zelfs mijn reumatoloog die wel de diagnose gesteld heeft stuurde mij weg met de mededeling dat is het dan ,hier heeft u een folder en zoek het maar uit.

    Veel reumatologen geloven volgens mij ook niet in fm en zullen dus ook geen moeite voor je doen.

    Groetjes micky

  • Elzina mama van Anouschka

    hallo …

    ja klopt het ligt aan de artsen van het gak de een gelooft het wel en keurt er wel op af de ander niet ….

    van af het momend dta je weet dat je dreigt werkelos te worden of door einde uitkering ben je verplicht om te sollistieren micky zo krom zit het in elkaar

    groetjes elxina

  • Elzina mama van Anouschka

    hallo micy hier is een nood forum ..

    http://hotel.messageboard.nl/3777/index.php

    gr elzina